Ing. K---- o tom nevedel, pretoze ta aktualizacia isla von s vedomim a po odklepnuti samotnym riaditelom dopravy. Toto nepovazujem za kiks z mojej strany. To, ze oni sa navzajom neinformovali, moj problem nie je.
Pouzil som systemovy znak. Ano, chyba sa stala. Beriem. Ale mohlo sa to stat komukolvek, kto by s databazou nieco robil, pretoze k tomu nemame ziaden manual. Ani vy, ani ja. A ani vy ste nevedeli, kde je chyba, nevedeli ste pomoct. Nevytahujme si kiksy, to by som potom mohol zacat aj ja, ved hlasove znacky su kapitola sama o sebe, hmm? ?
Len by ma zaujimalo, v akom stave by k tomuto datumu bol IS BUSE po vizualnej a obsahovej stranke, keby som sa (do dnesnej doby) on v ramci pripravy nestaral ja... ?
Ak niekto poškodí vozidlo,nesie za to zodpovednosť.Minimálne 2 prípady za 2 týždne.Nebudem to tu rozpisovať-určite vieš o koho ide.A nenadáva do telefónu,ako sa stalo.Je to hrubá drzosť,ak to niekto urobí,to už nehovorím o jeho vlastnej sebakritike.
Čo s týka 1020 tam bola situácia iná,v rámci dobrých vzťahov sme ťa chceli ´´natiahnuť´´.Nič viac.
Ešte čo sa týka tých vzťahov bude ešte horšie. ?
...nováááá doba.Host vyhazuje vrchního..nová doba ? ?
ja som si svoje povinnosti splnil a nahlasil kde trebalo, že oni si svoje neplnili to už môj problem nebol... zavadu som si odstranil na vlastne trovy... a že vy ste tam pokrytci, posmeškari škodoradostný tak o tom potom... keby ste radšej pomocnu ruku podali ale lepšie je sa vysmievať a posmeškovať a finančne trestať a mať s toho radosť. FUJ kam sme to dospeli.. kolegialne vzťahy uplne stroskotali... hambite sa
nebudeme sa chytať za slovíčka.Bola nebola.Pravda je taká,že to nepracovalo a po tel.kontakte s ing. K---- z ´´dopravy´´bolo z počudovaním zistené ,že o tejto úprave NEVEDEL! To ,že si použli na systémovom, znaku ´´niečo iné´´ je v podstate tvoja chyba,kedže po aktualizovaní databázy,ktorú si upravil, sa táto NEDALA POUŽIŤ.
Práca chvatná...ehm...málo platná
Od 1. septembra by mala nastať zmena v resp. obmena, a to, že jazvečíky (Solaris Urbino 15) "opustia" L32, a vrátia sa späť na L18. Linku č. 32 by podľa všetkého(zatiaľ to na to vizerá) obsadiť Ikarusy 280, a asi aj 435. Nieje vylúčené, že nejaký ten jazvečík sa objaví aj na linke č.32, no ale má tu byť prevaha Ikarusov 280(435) a Solaris-y budú na linke č.18. Ozaj, keď prídu 18 metrové nízkopodlžáky tak jeden až dve z nich budú na linke č.18.
?
Zdravim.
Chcel by som vediet, ci budu Jazveciky na 32-jke premavat uz na furt, a ci ich este bude niekedy vidno na L18.
Odpovedzte na : wapno@orangemail.sk
Diky.
Solaris maniak: Ja som šiel zhodou náhod s 1018 tiež a aj v tej istej trase, ale žiadne koľajovky si teda nepamätám. A sorry, na ICQ zatiaľ neprídem kvôli GO mojej izby a káble sú zatiaľ všade možne, len nie na svojom mieste Pripojím sa až po ich zabudovaní do plastového kanálika s imitáciou dreva
TA: Ohľadne Auparku - predstav si v mysli zadnú stenu hotela Slovan a 6 m od nej si nakresli pomyselnú čiaru, ktorú vytiahni až ku parčíku pri Dome techniky. Tak isto si predstav náprotivnú stenu budov oproti Slovanu (stena bývalého bábkového divadla na Rooseveltovej 3 a domu na Nám. osloboditeľov 22) a 6 m smerom dovnútra budov si opäť nakresli pomyselnú čiaru, ktorú vytiahni až k parčíku. Na veľkom parkovisku vedľa Slovana Ti tak vznikne priestor cca 50x50 m, ktorý však môže byť zastavaný iba na 50%. Týmto sa zrejme sleduje najmä fakt, aby chodník (možno budúca ulica) za hotelom Slovan súvisle pokračoval popri Auparku.
Inak je zaujímavé, že v takom dôležitom dokumente ( nižšie spomínané regulatívy ) sa spomína len " ulica pri plavárni " a nie jej názov.
( "Cyklistické trasy realizovať v pešej zóne po severnej strane námestia s prepojením na Hlavnú ulicu, Štúrovu ulicu, ulicu pri plavárni a Južnú triedu. " )
čo je predraďovacia koľaj Niečo také ako pri VSS, kde sa rozvetvuje trať ešte pred križovatkou
A vedel by mi pls niekto vysvetliť toto :
" Poloha západného priečelia objektu bude formovaná v priestore vymedzenom líniami 6 m východne od východného priečelia hotela Slovan a 6m východne od západnej štítovej steny bloku existujúcej zástavby meštianskych domov. Zastavať možno maximálne 50% tejto plochy "
Ad 1 - Bzuciak a signal pred zatvorenim dveri je rozdiel. Bzuciak dava vodicovi zvukovy signal o dlhsom vystupe, o tom ze voz je bez prudu, pripadne ze ma poruchu. Druha vec je signalizacia vystrahy pred zatvorenim dveri. Na 388 je tento signal ani nie pol sekundovy, osobitne som teda zvonil a nasledne zatvaral dvere.
Ad 2 - Brzdenie kolajovkami? Keby som nimi brdzil, tak mam ludi na celnom skle. Ja som nimi v pripade nudze len dobrzdoval a robim to obzvlast nerad. Ak ale mas plnu T3 s kosickou prudovou brzdou, nemas obcas inu moznost. Ale to by si chapal viacej, keby si poznal vlastnosti prudovej brzdy vozidla T3, ta je totiz casto nevyspytatelna. Minule som videl tachografove zaznamy a na nich bolo vidno, ze aj stari trhanari si dopomahaju kolajovkami. Inak to totiz obcas skutocne nejde.
No moment, pekne po poriadku. Narychlo zhotovena databaza? Pokial dobre viem, databaza bola stvorena len jeden raz a je iba aktualizovana, ziadna "nova" sa nikdy nerobila. Skus byt konkretnejsi. Bez upovedomenia nadriadenych? E-e, jeden raz sa stalo, ze kvoli vyrociu TD a ED a Dnu otvorenych dveri bola mnou vydana specialna verzia pre tbusy a elektricky. Osobne som tuto vec konzultoval s dopravnym riaditelom, aj ked sa to veducemu ODS (ako priamemu nadriadenemu) nepacilo. Nevedno z akych dovodov sa zacala ale hufne tato veriza nahravat aj do Abusov a nakolko tu Abusovu cast BS100 nik neskontroloval, obsahovala chyby. Instrukcie ale boli jasne - nahrat na trolejbusy. Pamätam si to uplne presne, ako som tu oranzovu disketu niesol na Hornadsku p. Matiasovi. Tato verzia obsahovala jednu zasadnu chybu (ak to tak mozno nazvat), ktora ale nesuvisi s BS100. Sprvoti na celnom paneli sa nezobrazovalo cislo linky a dovod nasli az technici v BUSE Blansko - doslo k obsadeniu znaku c.175, ktory je systemovy a nesmie sa obsadit. To som ale nemohol tusit, ze v poradi znakov je jeden takyto. Neviem, ci mas na mysli tento problem, lebo nic zasadnejsie si nepamätam.
Co sa tyka tej 1018-tky, je sice mojou srdcovkou, ale v crevach som sa jej nikdy nerypal. Popravde ani netusim, ktora skrinka obsahuje APEX. Pachatel bude zrejme niekde inde..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
1018
Ing. K---- o tom nevedel, pretoze ta aktualizacia isla von s vedomim a po odklepnuti samotnym riaditelom dopravy. Toto nepovazujem za kiks z mojej strany. To, ze oni sa navzajom neinformovali, moj problem nie je.
Pouzil som systemovy znak. Ano, chyba sa stala. Beriem. Ale mohlo sa to stat komukolvek, kto by s databazou nieco robil, pretoze k tomu nemame ziaden manual. Ani vy, ani ja. A ani vy ste nevedeli, kde je chyba, nevedeli ste pomoct. Nevytahujme si kiksy, to by som potom mohol zacat aj ja, ved hlasove znacky su kapitola sama o sebe, hmm? ?
Len by ma zaujimalo, v akom stave by k tomuto datumu bol IS BUSE po vizualnej a obsahovej stranke, keby som sa (do dnesnej doby) on v ramci pripravy nestaral ja... ?