Príprava výstavby Auparku sa blíži k finále
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=26.7.2005/55402K
ZMENY A DOPLNKY REGULAČNÉHO PLÁNU NÁMESTIE OSLOBODITEĽOV KOŠICE v lokalite Stred z www.kosice.sk
Regulatívy územného rozvoja - návrh zmeny
http://www.kosice.sk/gov/oznamy/uha/oslo/regulativy_zmena.rtf
Z 2. textu, z kapitoly Dopravné regulatívy, vyberám:
"Úsek východo-západnej mestskej komunikácie Nám. osloboditeľov v úseku: križovatka Jantárová, Palackého, Protifašistických bojovníkov južným okrajom Námestia osloboditeľov realizovať za týchto podmienok:
-menovaná komunikácia vymedzuje koridor pre výhľadové zapustenie pod úroveň terénu tak, aby minimálna úroveň spodnej komunikácie v bode kríženia s traťou električky pri požadovanej podjazdnej výške H = 5,20 m bola na úrovni 198,0 m n.m."
"Koľajovú mestskú hromadnú dopravu - električku ponechať v jestvujúcej trase na severnom okraji námestia. Dopravný uzol kríženia električkových tratí pri hoteli Slovan včítane zaústenia Južnej triedy prebudovať podľa návrhu regulačného plánu. V úseku hotel Slovan - hotel Centrum vybudovať tretiu predraďovaciu koľaj.
Zastávky mestskej hromadnej dopravy prebudovať nasledovne:
-zastávky autobusovej a trolejbusovej dopravy realizovať na hlavnej komunikácii pri križovatke s Južnou triedou v rozsahu po 6 zastávkových stanovísk pre každý smer. Pripúšťa sa možnosť vedenia trolejbusov po severnej strane námestia."
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=26.7.2005/55402K
ZMENY A DOPLNKY REGULAČNÉHO PLÁNU NÁMESTIE OSLOBODITEĽOV KOŠICE v lokalite Stred z www.kosice.sk
Regulatívy územného rozvoja - návrh zmeny
http://www.kosice.sk/gov/oznamy/uha/oslo/regulativy_zmena.rtf
Z 2. textu, z kapitoly Dopravné regulatívy, vyberám:
"Úsek východo-západnej mestskej komunikácie Nám. osloboditeľov v úseku: križovatka Jantárová, Palackého, Protifašistických bojovníkov južným okrajom Námestia osloboditeľov realizovať za týchto podmienok:
-menovaná komunikácia vymedzuje koridor pre výhľadové zapustenie pod úroveň terénu tak, aby minimálna úroveň spodnej komunikácie v bode kríženia s traťou električky pri požadovanej podjazdnej výške H = 5,20 m bola na úrovni 198,0 m n.m."
"Koľajovú mestskú hromadnú dopravu - električku ponechať v jestvujúcej trase na severnom okraji námestia. Dopravný uzol kríženia električkových tratí pri hoteli Slovan včítane zaústenia Južnej triedy prebudovať podľa návrhu regulačného plánu. V úseku hotel Slovan - hotel Centrum vybudovať tretiu predraďovaciu koľaj.
Zastávky mestskej hromadnej dopravy prebudovať nasledovne:
-zastávky autobusovej a trolejbusovej dopravy realizovať na hlavnej komunikácii pri križovatke s Južnou triedou v rozsahu po 6 zastávkových stanovísk pre každý smer. Pripúšťa sa možnosť vedenia trolejbusov po severnej strane námestia."
*SOLARIS* maniak
Re #16225 Sarko: A zvonenie z bzučiakom počas zatvárania dverí, a brzdenie s koľajovkamy to bolo... Išiel som len od Domu umenia po Nám. Marat. Mieru, no ale paráda to všetko dokopy.
Sarko: ozaj kukni sa na ICQ. Diky pekne. ?
?