Reply on: *SOLARIS* maniak #16230:
To mam brat ako kritiku mojej jazdy?
Ad 1 - Bzuciak a signal pred zatvorenim dveri je rozdiel. Bzuciak dava vodicovi zvukovy signal o dlhsom vystupe, o tom ze voz je bez prudu, pripadne ze ma poruchu. Druha vec je signalizacia vystrahy pred zatvorenim dveri. Na 388 je tento signal ani nie pol sekundovy, osobitne som teda zvonil a nasledne zatvaral dvere.
Ad 2 - Brzdenie kolajovkami? Keby som nimi brdzil, tak mam ludi na celnom skle. Ja som nimi v pripade nudze len dobrzdoval a robim to obzvlast nerad. Ak ale mas plnu T3 s kosickou prudovou brzdou, nemas obcas inu moznost. Ale to by si chapal viacej, keby si poznal vlastnosti prudovej brzdy vozidla T3, ta je totiz casto nevyspytatelna. Minule som videl tachografove zaznamy a na nich bolo vidno, ze aj stari trhanari si dopomahaju kolajovkami. Inak to totiz obcas skutocne nejde.
5
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=26.7.2005/55402K
ZMENY A DOPLNKY REGULAČNÉHO PLÁNU NÁMESTIE OSLOBODITEĽOV KOŠICE v lokalite Stred z www.kosice.sk
Regulatívy územného rozvoja - návrh zmeny
http://www.kosice.sk/gov/oznamy/uha/oslo/regulativy_zmena.rtf
Z 2. textu, z kapitoly Dopravné regulatívy, vyberám:
"Úsek východo-západnej mestskej komunikácie Nám. osloboditeľov v úseku: križovatka Jantárová, Palackého, Protifašistických bojovníkov južným okrajom Námestia osloboditeľov realizovať za týchto podmienok:
-menovaná komunikácia vymedzuje koridor pre výhľadové zapustenie pod úroveň terénu tak, aby minimálna úroveň spodnej komunikácie v bode kríženia s traťou električky pri požadovanej podjazdnej výške H = 5,20 m bola na úrovni 198,0 m n.m."
"Koľajovú mestskú hromadnú dopravu - električku ponechať v jestvujúcej trase na severnom okraji námestia. Dopravný uzol kríženia električkových tratí pri hoteli Slovan včítane zaústenia Južnej triedy prebudovať podľa návrhu regulačného plánu. V úseku hotel Slovan - hotel Centrum vybudovať tretiu predraďovaciu koľaj.
Zastávky mestskej hromadnej dopravy prebudovať nasledovne:
-zastávky autobusovej a trolejbusovej dopravy realizovať na hlavnej komunikácii pri križovatke s Južnou triedou v rozsahu po 6 zastávkových stanovísk pre každý smer. Pripúšťa sa možnosť vedenia trolejbusov po severnej strane námestia."