TA: Ohľadne Auparku - predstav si v mysli zadnú stenu hotela Slovan a 6 m od nej si nakresli pomyselnú čiaru, ktorú vytiahni až ku parčíku pri Dome techniky. Tak isto si predstav náprotivnú stenu budov oproti Slovanu (stena bývalého bábkového divadla na Rooseveltovej 3 a domu na Nám. osloboditeľov 22) a 6 m smerom dovnútra budov si opäť nakresli pomyselnú čiaru, ktorú vytiahni až k parčíku. Na veľkom parkovisku vedľa Slovana Ti tak vznikne priestor cca 50x50 m, ktorý však môže byť zastavaný iba na 50%. Týmto sa zrejme sleduje najmä fakt, aby chodník (možno budúca ulica) za hotelom Slovan súvisle pokračoval popri Auparku.
Inak je zaujímavé, že v takom dôležitom dokumente ( nižšie spomínané regulatívy ) sa spomína len " ulica pri plavárni " a nie jej názov.
( "Cyklistické trasy realizovať v pešej zóne po severnej strane námestia s prepojením na Hlavnú ulicu, Štúrovu ulicu, ulicu pri plavárni a Južnú triedu. " )
čo je predraďovacia koľaj Niečo také ako pri VSS, kde sa rozvetvuje trať ešte pred križovatkou
A vedel by mi pls niekto vysvetliť toto :
" Poloha západného priečelia objektu bude formovaná v priestore vymedzenom líniami 6 m východne od východného priečelia hotela Slovan a 6m východne od západnej štítovej steny bloku existujúcej zástavby meštianskych domov. Zastavať možno maximálne 50% tejto plochy "
Ad 1 - Bzuciak a signal pred zatvorenim dveri je rozdiel. Bzuciak dava vodicovi zvukovy signal o dlhsom vystupe, o tom ze voz je bez prudu, pripadne ze ma poruchu. Druha vec je signalizacia vystrahy pred zatvorenim dveri. Na 388 je tento signal ani nie pol sekundovy, osobitne som teda zvonil a nasledne zatvaral dvere.
Ad 2 - Brzdenie kolajovkami? Keby som nimi brdzil, tak mam ludi na celnom skle. Ja som nimi v pripade nudze len dobrzdoval a robim to obzvlast nerad. Ak ale mas plnu T3 s kosickou prudovou brzdou, nemas obcas inu moznost. Ale to by si chapal viacej, keby si poznal vlastnosti prudovej brzdy vozidla T3, ta je totiz casto nevyspytatelna. Minule som videl tachografove zaznamy a na nich bolo vidno, ze aj stari trhanari si dopomahaju kolajovkami. Inak to totiz obcas skutocne nejde.
No moment, pekne po poriadku. Narychlo zhotovena databaza? Pokial dobre viem, databaza bola stvorena len jeden raz a je iba aktualizovana, ziadna "nova" sa nikdy nerobila. Skus byt konkretnejsi. Bez upovedomenia nadriadenych? E-e, jeden raz sa stalo, ze kvoli vyrociu TD a ED a Dnu otvorenych dveri bola mnou vydana specialna verzia pre tbusy a elektricky. Osobne som tuto vec konzultoval s dopravnym riaditelom, aj ked sa to veducemu ODS (ako priamemu nadriadenemu) nepacilo. Nevedno z akych dovodov sa zacala ale hufne tato veriza nahravat aj do Abusov a nakolko tu Abusovu cast BS100 nik neskontroloval, obsahovala chyby. Instrukcie ale boli jasne - nahrat na trolejbusy. Pamätam si to uplne presne, ako som tu oranzovu disketu niesol na Hornadsku p. Matiasovi. Tato verzia obsahovala jednu zasadnu chybu (ak to tak mozno nazvat), ktora ale nesuvisi s BS100. Sprvoti na celnom paneli sa nezobrazovalo cislo linky a dovod nasli az technici v BUSE Blansko - doslo k obsadeniu znaku c.175, ktory je systemovy a nesmie sa obsadit. To som ale nemohol tusit, ze v poradi znakov je jeden takyto. Neviem, ci mas na mysli tento problem, lebo nic zasadnejsie si nepamätam.
Co sa tyka tej 1018-tky, je sice mojou srdcovkou, ale v crevach som sa jej nikdy nerypal. Popravde ani netusim, ktora skrinka obsahuje APEX. Pachatel bude zrejme niekde inde..
Len aby boli Solaris-y Urbino 18, Citybusy radšej nie.
Re #16225 Sarko: A zvonenie z bzučiakom počas zatvárania dverí, a brzdenie s koľajovkamy to bolo... Išiel som len od Domu umenia po Nám. Marat. Mieru, no ale paráda to všetko dokopy.
Z 2. textu, z kapitoly Dopravné regulatívy, vyberám:
"Úsek východo-západnej mestskej komunikácie Nám. osloboditeľov v úseku: križovatka Jantárová, Palackého, Protifašistických bojovníkov južným okrajom Námestia osloboditeľov realizovať za týchto podmienok:
-menovaná komunikácia vymedzuje koridor pre výhľadové zapustenie pod úroveň terénu tak, aby minimálna úroveň spodnej komunikácie v bode kríženia s traťou električky pri požadovanej podjazdnej výške H = 5,20 m bola na úrovni 198,0 m n.m."
"Koľajovú mestskú hromadnú dopravu - električku ponechať v jestvujúcej trase na severnom okraji námestia. Dopravný uzol kríženia električkových tratí pri hoteli Slovan včítane zaústenia Južnej triedy prebudovať podľa návrhu regulačného plánu. V úseku hotel Slovan - hotel Centrum vybudovať tretiu predraďovaciu koľaj.
Zastávky mestskej hromadnej dopravy prebudovať nasledovne:
-zastávky autobusovej a trolejbusovej dopravy realizovať na hlavnej komunikácii pri križovatke s Južnou triedou v rozsahu po 6 zastávkových stanovísk pre každý smer. Pripúšťa sa možnosť vedenia trolejbusov po severnej strane námestia."
* tak napr. narýchlo zhotovená databáza pre BS-100,s chybami,bez upovedomenia tvojich vtedajších ´´nadriadených´´,keďže si tu brigádoval.
** ešte otázka,1018-ka je tvoja srdcová záležitosť,nevieš kto sa hrabal v skrinke,kde je umiestnený APEX?Bol úplne odpojený,komplet celá kábelová forma v zbernici. /ak ty nie, beriem späť otázku/
peto5220... mne sa zdalo, ze mala pokazenu prevodoku. Sak sa to cele v autobuse triaslo len jak motor tahal 1600 otacok. a dalsi prevod zacal od 1300 otacok a nie od 1000 otacok.
Ja len to, čo som si narýchlo prečítal:
- nákup 3ks NP 18m busov
- reko 1ks KT8
- projektová dokumentácia na trolík MMM-KVP (realizácia 2006-7)
- vybavenie konečných 2ks soc.zar. Moskovská a THC
- Senný trh-ŽST reko??
- a viac nepamatám ?
1018: No ale veď to je v poriadku. Už som to neraz vysvetľoval, tak ešte raz. VILL je pripojený cez Antik, ktorých účastníci vystupujú v skupinách pod jednou spoločnou IP adresou. VILL je akurát v tej skupine, z ktorej pod rovnakou IP prispieval nielen on, pričom každý z dotknutých prispieval zo svojho vlastného PC. S VILLom, ale aj s ďalšími, ktorí s tým majú problém som v kontakte a rieši sa to v zákulisí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes