Reply on: Vladimír #1587:
Musíš zobrať do úvahy obrat liniek 2 a 3, takže spolu je potrebné zosúladiť 5 liniek. Shorty, ktorý má prehľad o frekvencii spojov a končiacich službách, tvrdí, že vratná koľaj by sa používať musela. Žiaľ, momentálne nemám aktuálne služobáky, aby som sa na to mohol pozrieť a prepočítať to.
Vladimír
Zaujímavosťou bolo, že na Odbore dopravných služieb som týmto vzbudil rozruch, pretože tam vôbec nevedeli, že sa uvažuje s nákupom SU 18.
DPMK robí obrovskú chybu, že nákup vozidiel nie je skoordinovaný s dopravnými výkonmi. V konečnom dôsledku na to dopláca cestujúci. Nákup vozidiel by mal prebiehať podľa štruktúry vozidlového parku schválenej Odborom dopravných služieb.
Re #1575 m@rtin: Ja si myslím, že nemožno posudzovať všetko všeobecne. Iste, nejaké spoločné črty sa nájdu, ale inak ide o ľudí. Ja som zase celkom slušne pochodil ČR a v mnohých podnikoch som "zíral jak na Vizir" s akými službami sa stretávam, aké, pre mňa úplne samozrejmé veci, tam neexistujú a pod. A predsa som na ČR nezanevrel. Čím mám viac skúseností, tým viac zisťujem, že naozaj všetko je o ľuďoch a od Ašu po Čiernu nad Tisou si až takí vzdialení nie sme.