Reply on: Vladimír #1585:
Napríklad...
Inak nerád počúvam reči vodičov, že nie, tak to nemôže chodiť, lebo by sa museli na stanici otáčať po vratnej koľaji, lebo pri Optime by nemohli dlho čakať, lebo by museli ručne hádzať výmenu... Tak to nie!
Pekne-krásne nech sa urobí na Žst. elektricky ovládaná výhybka, veľa to určite nemôže stáť, len vôľu a CP sa dajú urobiť aj tak, aby čakanie KT8D5 pri OC Optima bolo bezkolízne.

Vladimír
Zaujímavosťou bolo, že na Odbore dopravných služieb som týmto vzbudil rozruch, pretože tam vôbec nevedeli, že sa uvažuje s nákupom SU 18.
DPMK robí obrovskú chybu, že nákup vozidiel nie je skoordinovaný s dopravnými výkonmi. V konečnom dôsledku na to dopláca cestujúci. Nákup vozidiel by mal prebiehať podľa štruktúry vozidlového parku schválenej Odborom dopravných služieb.
Re #1575 m@rtin: Ja si myslím, že nemožno posudzovať všetko všeobecne. Iste, nejaké spoločné črty sa nájdu, ale inak ide o ľudí. Ja som zase celkom slušne pochodil ČR a v mnohých podnikoch som "zíral jak na Vizir" s akými službami sa stretávam, aké, pre mňa úplne samozrejmé veci, tam neexistujú a pod. A predsa som na ČR nezanevrel. Čím mám viac skúseností, tým viac zisťujem, že naozaj všetko je o ľuďoch a od Ašu po Čiernu nad Tisou si až takí vzdialení nie sme.