Trolejbusom na stanicu
Druhá trolejbusová trať mesta má viesť na Sídlisko KVP. Pre nedostatok finančných prostriedkov sa zatiaľ jej výstavba odkladá. V DPMK však chcú vylepšiť aspoň súčasnú linku č.70 z Lingova k Domu kultúry. Je vypracovaných päť variantov jej predĺženia k železničnej stanici alebo Námestiu osloboditeľov s nákladmi od 32 do 60 miliónov korún.
Riaditeľ DPMK Ing. I. Reiprich rokoval o tomto projekte na Obvodnom úrade košice I a chystá sa vystúpiť i pred poslancami mestskej časti Staré mesto, na ktorej území by trať predĺžili. Jeho cieľom je získať takto potrebné peniaze, aby sa práce začali už tento rok.
Košický večer 4.1.1994
Druhá trolejbusová trať mesta má viesť na Sídlisko KVP. Pre nedostatok finančných prostriedkov sa zatiaľ jej výstavba odkladá. V DPMK však chcú vylepšiť aspoň súčasnú linku č.70 z Lingova k Domu kultúry. Je vypracovaných päť variantov jej predĺženia k železničnej stanici alebo Námestiu osloboditeľov s nákladmi od 32 do 60 miliónov korún.
Riaditeľ DPMK Ing. I. Reiprich rokoval o tomto projekte na Obvodnom úrade košice I a chystá sa vystúpiť i pred poslancami mestskej časti Staré mesto, na ktorej území by trať predĺžili. Jeho cieľom je získať takto potrebné peniaze, aby sa práce začali už tento rok.
Košický večer 4.1.1994
Sarko
Napríklad...
Inak nerád počúvam reči vodičov, že nie, tak to nemôže chodiť, lebo by sa museli na stanici otáčať po vratnej koľaji, lebo pri Optime by nemohli dlho čakať, lebo by museli ručne hádzať výmenu... Tak to nie!
Pekne-krásne nech sa urobí na Žst. elektricky ovládaná výhybka, veľa to určite nemôže stáť, len vôľu a CP sa dajú urobiť aj tak, aby čakanie KT8D5 pri OC Optima bolo bezkolízne.