Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #14412:
Neviem kto to v KE nariadil, ale faktom je že posledná trolejáčka odišla nedobrovoľne.
No a nakoniec keby to bol blud, tak predpokladám že autobusáčky by tu boli zastúpené v hojnom počte, keďže je to menej náročné ako jazdenie elinou...
?
(môj názor z prečítaného)
Reply on: S499.1023 #14401:
A ja ti píšem /čítať síce neviem/ že práca na električke je oproti busu Lambada a to nehovorím z cudzích skúseností. ?
nebolo by pekne, keby električky vyzerali nejako takto?
http://www.parostroj.net/vozidla/M290/M290_Koprivnice_a.jpg
Taketo vozidla by mohli jazdit medzi USS a železničnou stanicou. ?
obr. prevzaty z http://www.parostroj.net/vozidla/M290/M290.htm
Reply on: LUK #14412:
nooo ja som až toľkými profesiami neprešiel ako BMko, aby som si dovolil o vodičovi tvrdiť že je debil a patrí do blázinca
Reply on: LUK #14412:
Mal by si ich upozornit, ze profesia "veduci pieskoviska", a "ziak na 1. stupni ZS" sa nerata. ?
VLK: s autobusom jazdia ženy aj na Slovensku, takže takú haluz môžu tvrdiť len títo pseudopraktici, ktorí sú ale len príliš sebavedomými teoretikmi...

Irisb & ďalší 'experti': môžete nám vymenovať profesie, ktorými ste prešli počas vašej dlhej profesionálnej kariéry a vďaka ktorým sa to všetkom tak dobre vyznáte??? ?
Reply on: VLK #14410:
Ty si sa ešte nezobudil??? ?
Reply on: PP #14395:
Haluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz! Podľa informácií istého pána (myslím, že dopr. námesník) z DP mesta Brna u nich na AUTOBUSOCH (!!!) robia dve vodičky! Takže žiaden ZÁKON to neobmedzuje.
Uff, celkom dobra debata...Noo, ale aspon sa to tu trocha rozvirilo, nabralo grady, lebo s tymto forom to uz naozaj slo dole kopcom. A dolezite je to, ze sa konecne ozvali aj ti starsi, ktorych prispevky sa daju citat,a nielen deticky, vdaka ktorym toto forum tak hlboko kleslo (mozno prave tito chlapcekovia si budu davat studenu sprchu..)
Reply on: BMko #14389:
nooo poznáš veľa takých ako ja? Moj zlatý ty ma vôbec nepoznáš, ja vôbec nie som z tých ako si povedal ty, že ked vodič(a nielen vodič) niečo povie, tak ja mu prikyvujem, aj ked má pravdu. Takže opäť raz si ukázal že tvoje nazory na niektoré veci sú omylné.

Dalej k tebou spomínanému vodičovi. Maš titul z medicíny? Tak akô môžeš vedieť že Slavo patrí do blázinca a ty nie? A vravíš že väčšina ľudí robí vodiča preto že musí. Ano bohužiaľ je to pravda, aleee v dnešnej dobe mi ukáž na východnom Slovensku jedného (v hociakej oblasti) ktorý nerobí svoju prácu, lebo musí, lebo nemá na výber?
off topic

je tu dosť bojová nálada, navrhujem zmeniť tému... všimli ste si, ako pekne prší ? ?

topic on
Reply on: BMko #14383:
Vidíš ako sa to v DPMK po tvojom odchode rozsypalo? Ostáva mi už len veriť, že keď dokopeš ligu za BA, vrátiš sa a dáš to tu komplet do poriadku.
Jednu vec ale nechápem. Prečo každý, kto chce robiť poriadky v DPMK, začína vždy od vodiča??? Tvoju odpoveď som si domyslel, ale nie je problém predsa len niekde vyššie?
Ináč tvoj slovník mi vôbec nevadí, naopak v niečom ma utvrdzuje...
1018-ku smelo obhajuj, pochopil som že kritika na tomto fóre prúdi iba jedným smerom...
?
Reply on: PP #14395:
A ešte doplním - na rozdiel od košických teoretikov poznám pár stoviek vodičov. Je medzi nimi pár desitaok takých, čo prešli z električiek na trolejbus a autobus, DVAJ takí, čo sa z trolejbusov vrátili na električky a ANI JEDEN, ktorý by z autobusov prešiel na elelktričky "bo na brike je väčší kľud". Týmto diskusiu s detičkami z KE končím.
Reply on: PP #14395:
nemajú náhodou v Prahe viac zaplatené vodiči električiek než busov ❓ Mne sa zdá, že hej, niekde som to čítal.

===================

Re #14403 TA: dúfam, že nikto nezoberie vážne
Reply on: BMko #14377:
aspoň je dôvod zrušíť elektrickú trakciu v meste ?
autobusu, trolejbusu, pilotku dopravného lietadla alebo strojvodkyňu (po slovensky rušňovodičku).
Yps: Šuhajík, keby si vedel čítať a toto umenie aj uplatňoval v praxi, tak by si nekládol dementné podmienky, lebo tam bolo napísané, že to píšem ako človek s praxou v obidvoch trakciách. PP: Keby si nebol zabrzdený, tak by si si v najbližšej príručke základov ekonómie prečítal, že mzda je výsledkom dosiahnutia rovnováhy medzi ponukou a dopytom a nie zrkadlom náročnosti povolania. Parafrázujúc slová jednoho človeka, s ktorým som strávil kúsok nedele a ktorého si vážim: Skutočne si myslíš, že práca úradníčky za okienkom v banke je náročnejšia ako práca lekára? Alebo "práca" futbalistu, herca, speváka náročnejšia ako práca trebárs banského záchranára? A len tak mimochodom, to o tých ženách je jednak nechutný protiženský výpad (o čo sú horšie ako chlapi?), jednak lož vycucaná z prsta - zo zákona môže žena tak isto robiť vodičku a
Storno príspevku kvôli užívateľovi, vieme ktorému ?
Reply on: SKE #14393:
Mne tie čísla tiež nesedia. Domnievam sa, že v tých nákladoch sú možno prepočítané aj celkové náklady na trakciu (údržba, rekonštrukcie?). Inak je elektrina ešte stále lacnejšia ako pohonné hmoty, takže tie rozdiely nemôžu byť až také výrazné. A možno má s tým súvislosť aj argument, ktorý uvádza Vladimír.
Balky: ? ?
TA: ?
BMko: aj ked s Tebe vlastnou typickou arogantnou ironiou v hlase, ale mas pravdu. Suhlasim s Tebou hadam najviac, ako kedy vobec. Okrem prispevku o 5241, to nehodnotim, nepoznam ich, nekomentujem. Nemam preco.
All: Aj napriek tomu, ze som vo svojom zivote mal moznost len riadit salinu, tak tvrdim, ze skutocne je podla mojho poloprofesionalneho nazoru praca vodica autobusu narocnejsia. Aj ked aj ta elektrickarska ma svoje negativne specifika, ktore tu doteraz nikto nespomenul - predovsetkym sklz, ktory je postrachom predovsetkym na jesen a pri zacinajucom dazdi, prehankach, atd.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.