Reply on: 1018 #14290:
no nehnevaj sa že sa k tomu vraciam. Tvoj názor ti nikto neberie, ale povedať že za nehody 5241čky môže to, že vodiči jazdia riskantne a divoko, je trošku odvážne nemyslíš? Jednak si tam nebol, ked sa to stalo,jednak nemusel sedieť za volantom nikto z tebou tak odsudzovaných vodičov (nechcem ti klamať, ale ani ja neviem kto tam sedel v tej dobe, ale v poslednom čase s tým vozom robil kadekto iný len nie jeho posádka) a jednak tak ako povedal Zachvat v #14280 už ked maš taký názor, tak by si si ho mal viacmenej nechať pre seba. Nahlas hodnotiť vodičov električiek môžeš, lebo tam už maš niečo odkrútené, takže vieš čo a ako, ale autobusákov nie. Myslím, že ich hodnotíš nie z hľadiska že si znalý veci, ale skôr z toho, že obom týmto vodičom BUSE nehovorí nič, a preto ti viac menej "ležia v žalúdku" a na takých sa už chyby ľahko hľadajú.
Z toho mi vyplýva, že keďže telefonovanie je zakázané, malo by byť zakázané aj používanie vysielačky, či nie
1018
Nehnevam sa
Len nedokazem pochopit, preco by som nemohol ako cestujuci (nie ako vodic elektricky) vyslovit nazor, ze ten a ten vodic jazdi podla mna riskantne a divoko? Ved dennodenne chodia na podnik listy a maily s rovnakym obsahom a to vam nevadi? Kolko takejto kritiky tu uz bolo napisanej a obujete sa prave do tej o 5241? Ja nehovorim, ze tie nehody vznikli z dovodu mnou spomenuteho, o otm nemam informacie, ale nechtiac ma v tom podporuju. Necham si len pre srandu zistit, kto mal v tych nehodovych dnoch voz. Ale nehodim to tu, bude to len fakt pre moju vnutornu info.
A pokial dobre viem, tak obaja (ne)spominani vodici cez pracovne dni cca od 6 do 20 hod ? zastavky hlasia, takze mi v tomto zmysle nemaju preco lezat v zaludku.