Reply on: 1018 #14290:
no nehnevaj sa že sa k tomu vraciam. Tvoj názor ti nikto neberie, ale povedať že za nehody 5241čky môže to, že vodiči jazdia riskantne a divoko, je trošku odvážne nemyslíš? Jednak si tam nebol, ked sa to stalo,jednak nemusel sedieť za volantom nikto z tebou tak odsudzovaných vodičov (nechcem ti klamať, ale ani ja neviem kto tam sedel v tej dobe, ale v poslednom čase s tým vozom robil kadekto iný len nie jeho posádka) a jednak tak ako povedal Zachvat v #14280 už ked maš taký názor, tak by si si ho mal viacmenej nechať pre seba. Nahlas hodnotiť vodičov električiek môžeš, lebo tam už maš niečo odkrútené, takže vieš čo a ako, ale autobusákov nie. Myslím, že ich hodnotíš nie z hľadiska že si znalý veci, ale skôr z toho, že obom týmto vodičom BUSE nehovorí nič, a preto ti viac menej "ležia v žalúdku" a na takých sa už chyby ľahko hľadajú.
Z toho mi vyplýva, že keďže telefonovanie je zakázané, malo by byť zakázané aj používanie vysielačky, či nie
Záchvat
A keď ste všetci taký dokonalí, tak sa nedajte nachytať na slovíčkach...
TA, LUK atď. Ste dobrý advokáti, len prečo nekomentujete aj 1018-vé telefonovanie počas jazdy. (To bola pointa tohto sváru)
Alebo sa tu budeme baviť o tom, čo je pre cestujúceho prínosnejšie? Tabule alebo bezpečnosť?
#14257 1018: Ja trpezlivý, tak môžem aj polopate:
BUSE ako také je OK a má sa aj používať, nepovedal som že nie!!! (Pokiaľ to je možné!!!)
Jeho tvorbu ani tvorcov som nekritizoval, preto že na to nemám!!! (Ak si to pochopil ináč, tak sorry)
Keď nebudeš ohrozovať bezpečnosť cestujúcich napr. telefonovaním počas jazdy, budeš mať nárok na pripomienkovanie iných v čomkoľvek !!!
Nehoda: Netuším kto mal tu druhú, ale prehnal si to!!!
Pamätám tak absurdné nehody bričiek, keď táto len brinkala a prásk... Ale nedovolím si to komentovať aspoň nie takto verejne len preto, že som žiadnu neriadil a nemám páru o brzdení na koľajniciach...
Toť vsjo.