presne tak! aj v pripade zeby so sebou zobrali policajtov nic to nepomoze, lebo ak zije na zivotnom minime, nemozu mu nahno ani sudnou cestou siahnut... ...ze bolo by to diskriminujuce... nas diskriminuju, nie ich!? ?
Ad linka 13 - keď sme už roky mali na to, aby sa robili kilometre na celej L60, hádam ešte máme na to, aby vo vytipovaných časoch L13 zachádzala k ÚSS. Takže toto zas nie je taký neriešiteľný problém.
Ad linka 27 - predpokladám, že k Važcu by jazdili len vybrané spoje. Predĺženie celej linky po Važec by bolo celkom nekoncepčné a nešťastné. Minimálne také nešťastné ako bolo kedysi predĺženie L28 a 29 do mesta.
Ja len poukazujem na to, že L60 bola od začiatku zle budovaná. Na rozdiel od jej prešovskej sestry (linka V, ktorá vznikla v približne rovnakej dobe) sa stále uzatvárala len pri úzky okruh cestujúcich s tým, že ostatní cestujúci tam nemali prístup. Samozrejme, že to bolo svojvoľné konanie osádok vozidiel, ktoré vedome a napriek predpisom linku neoznačovali jej číslom, nezastavovali cestujúcim na zastávkach, a to ani na znamenie a pod. Potom niet divu, že sa linka zrušila. Byť dotknutý občan, svoj hnev obrátim nie na DPMK.
Re #13942 milan-cestujuci: Webmaster o tom spomalení webu vie, tiež ho to neteší. Hádam niečo vymyslí
ten Lunik IX je kapitola sama o sebe,ak sa nezrušia spoje tým to smerom alebo aspoň nejakým spôsobom nezredukuju,tak to bude na p....,a primator povie,že dpmk má vymyslieť niečo,čo by nemalo byť diskriminačné???veď to my sme diskriminovaní,ja by som to zrušil a hotovo...ak by som mal povedať svoj názor,tak by v každom spoji mal cestovať policajt s revizorom,tak by to relatívne fungovalo proti čiernym pas.,ale to je len fikcia.
Precital som si to: Naco tam maju revizorov (hovoril starosta L9)? Nato, ze vojdu do busu nacapaju ich bez listka a cigan povia ze nema na zaplatenie; bo náne lóve... alebo mu vynada do vsetkeho mozneho (minule bolo: dilino, gádžo).
Tak asi na to...
Neviem, ci L60 nechodila prave 2xdenne (obcas som na zastavke "obdivoval" CP L60 a ten papier bol viac prazdny, ako zaplneny odchodmi spojov)...Vtedy vyhradena doprava=L60.
Ajhľa, prešovské pravidlo "bolo by bars zložite vedenie" sa už dostáva do Prešova:-P? Páni, doporučujem návštevu Plzne a štúdium križovatky "pri mrakodrape":-P.
Neviem s istotou povedat, ci ano, alebo nie. O trolejbusoch viem z prvej ruky, ze sa jednalo o nejaku inu zbernicu, nie IBIS. O nizkopodlaznych elektrickach viem od sefa PKD, ze sa jedna o hlasice nekompatibilne s BUSE. Viac som sa v tom nevrtal, neviem.
Hovoris o pociatocnom probleme, ktory mali RN2-jky a ktory sme vyriesili so SHORTYm - v palubakoch bolo zadane vyhlasovanie zastavok podla drahy a nie otvorenia dveri. Stacilo v nich prehodit jeden udaj a hlasilo sa v pohode. Kym na nich jazdili vsetci vodici, hlasilo sa ako tak. Potom tam nasadili len urcitu skupinu vodicov (R-kari) a zaroven vyslo to nariadenie, takze odvtedy je ticho.
SHORTY:
Samozrejme, vsetko sa da, ved dlho sa vravelo, ze trolejbusy TrM nevedia hlasit, kvoli nejakej inej zbernici v nich zabudovanej. A hla, uz sa to vyriesilo a postupne sa v nich hlasi aj akusticky...
Nodes:
Videl som dnes vo vozovni pobehovat 508 a ja som videl peknu zeleno - bielu kombinaciu farieb
TA:
AK by to hodili k Športovej hale, tak tam musia dat rovnako po 4 prejazdne listy na kazdy smer a bolo by to silene zlozite, takze radsej by som ponechal tu Moyzesku, kde by si v jednom smere pouzil 4 listy a v druhom len 2, lebo v smere na Nám.MM sa ide cez Bačíkovu.
tak nech to potiahnu cez Kuzmányho a nie cez Moyzesovu, čím sa vyhnú kríženiu pri hlavnej pošte ?
------------------------------------------
Re #13952 eMareq : čiže, predpokladám, to sú tie klasické sklenené zastávkové prístrešky s reklamným podsvieteným panelom na boku a neónovým osvetlením
----------------------------------------
Nodes : " Kto chce, hlada moznosti. Kto nechce, hlada dovody. " - celkom pekne a trefne povedané
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SHORTY