Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #12297:
čiže v popoludňajšej špičke namiesto 12 spojov za 1 hodinu z Furče bude teraz odchádzať len 6 - polovica? ❓ Veď to je až absurdné skresať počet pojov na polovicu.
Reply on: eMareq #12297:
Jemineeee ? ? ? ... taký interval...
Len nerozumiem tomu večernému 30min (že došlo k náprave)... A doteraz bol aký?... ?
Reply on: IKS #12283:
Za komancov si mal skoro na kazdom stlpe verejneho osvetlenia nejaky ten tlampac, ktory vyhraval pracujucim (prip. na 1. maja, aby rezko pochodovali do rytmu). Tu je to na to iste, len sa to nevyuziva lebo tie doby su davno prec a je to namontovane len z recesie (keby sa tie casy vratili) ? ? .

K zmene na L71 a L72:
Videl som CP L71 a L72, spickovy interval je rano minimalny (vyzera asi takto: 6:07, 26, 41, 56; 7:11, 27, 47) a poobede vratane spicky sa jazdi trvale every 20 minut. Vecer je situacia insia, tam doslo k naprave a jazdi sa kazdych 30 min dtto aj skoro rano. Pocas VD je to obvykle 20/30.
Dnes pri prejazde 7-ky cez križovatku ( #398 + 399 ) z Južnej triedy na NO to vodič trochu prehnal. Po tom, čo dostal zelenú, sa pohol dopredu, hoci musel vidieť i počuť, že od Štúrovej sa blíži sanitka. A keďže to potom chcel napraviť, tak poriadne pridal, aby stihol prejsť ešte pred ňou. Tým pádom cez výhybky na NO prešiel určite vyššou rýchlosťou, než je max. povolená ( teraz presne neviem - 10 km/h ❓ ). Navyše tá sanitka musela aj tak trochu spomaliť.
Reply on: Nodes #12294:
ked este aj 70 zrusia to bude zvysnych vela.
Reply on: giorgio #12292:
Ako tu uz spominal Furcan, stavat by sa malo zacat do dvoch mesiacov. Trasa povedie od Jumba po Hviezdoslavovej, Moyzesovej, Vojenskej, okolo spitalu, na KVP. Ci budu nove trolejbusy? Podla mojho odhadu nebudu velmi potrebne.
Reply on: Balky #12290:
Ano, aj v Ostrave je to ako rekonstrukcia, nie novy typ. Keby to malo byt ako novy typ, bolo by to o dost drahsie kvoli roznym administrativno - technickym postupom, navyse, je predpoklad, ze by to Drazni urad neschvalil. Tak ako reknstrukcia je to ovela dostupnejsie. V KE vidim pre Ivanu sirsie moznosti uplatnenia.
Kedy sa začne stavba nového trolejbusového vedenia? Kade pôjde? Znamená to nákup nových trolejbusov?
Reply on: Balky #12290:


Poviem len tolko, ze vedenie Prevadzky KD je tomuto pocinu zvanemu T3LF velmi naklonene a pozorne sleduje cele dianie okolo tohto projektu. Nepouzil by som vyraz, ze je to vo hviezdach, ale hadam ze je to niekde v atmosfere ? a ak sa Ivane bude darit, mozno nam nejake dobre vetry znesu T3LF z tej atmosfery na kosicke kolaje...
Reply on: Nodes #12289:
Z toho usudzujem, ze to bola objednavka na reko. Ziadne pokusy ako na 359...
Noo, DPMK sa vydal na cestu rekonstrukcie KTciek. Ci potom pouvazuju aj nad reko T3, je vo hviezdach...Urcite by mala svoj vyznam.(L2,L4, nasadzovanie na L7 cez volne dni...)
Reply on: Balky #12281:
Co sa tyka poctu vozidiel, zalezi od portrieb a moznosti zakaznika. Ked si objedna jedno, bude to kusovka. ked si ich objedna dvadsat, tak to bude uz ine. Sam som zvedavy, ako sa Ivana osvedci v premavke. V Ostrave bude mat minimalne jedno dvojca.
Reply on: IKS #12283:
Tie reproduktory su tri. Maju ich ( zatial ) len 512, 517 a 521.
IKS TIE REPRAKY MAJU IBA 521,512 a 517 modernyzovane elekricky
Reply on: IKS #12283:
Dobre si ich popocital? Nie je ich viac? ?
Reply on: Peter 523 #12284:
a to su na vsetkych prostriedkoch mhd? vsimol som si to totiz len na tejto jednej bričke, kukal som zhora, z okna
IKS tie repraky na elektricke sluzia na hlasenie zastavok pre zrakovo postihnutych asi aj na hlasenie cisla linky.
povie mi niekto, preco ma brika L7, c.521 na streche dva reproduktory?
Peter - jedna vec je teoria, ina prax. Linky su totiz presne zadefinovane, rozdelene medzi jednotlive typy vozidiel, ake sa tam maju nasadit. Ak dany typ nie je "po ruke", ma sa nasadit vzdy typ vaecsi. Zadelenie na dany den sa vydava den vopred, v pripade vikendu a pondelka uz v piatok, vydava ho veduca vypravy danej prevadzky. Na samotne realne vypravenie dozera uz zmenovy vypravca, nie dispecer, ten je v podstate len akymsi kontrolnym organom a riadiacim v pripade mimoriadnosti v doprave. Kazdy den su aj na KD aj na CD zalohy, ktore su k dispozicii v pripade vypadku. No a tu je kamen urazu, oretoze ak Ti ide nejaky klbak zo zalohy nahradit iny klbak, v tom momente napriklad sa pokazi nejaka 71 a na inom mieste 34, tak je jasne, ze tolko clankovych vozov v zalohe nie je a v tom momente ich nahradzuje nejaky solaris a jedna karosa. Alebo naopak, ak nemas malu zalohu k dispozicii a "prdne" bus na 14-tke, tak tam poslel Solaris. A to bol asi aj pripad, aky Ty popisujes. Lebo nechce sa mi verit, ze by niekto nasadil solaris na celodennu sluzbu linky 14, hlavne ak ziaden nechodil na 36, kde sa maju v pripade prebytku prednostne nasadzovat.
Reply on: Isidor #12280:
Navonok je to pekne, ale stale sa mi nieco nezda...
Zaujali ma chybajuce narazniky a oblozenie okolo tiahla, ktore (asi) supluje tie narazniky. Aj ked pochybujem, ze to nieco vydrzi....
Otazne je, ake su naklady na pripadnu opravu (ak to je kusovka, ako nasa 359, tak to budu problemy).
(Nápad na novú anketu?) Chceli by sme v KE mať toto?
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
Ostravská tzv. "T3 wana", resp. T3RN.EV alebo "čo všetko sa dá znízkopodlažniť..." ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.