Reply on: Vševedko #12021:
Tebe asi nejde o to, aby si tu vecne reagoval na prispevky. Tebe ide len o osocovanie a podrypovanie. Inac by si sa neznizil na taku uroven,aby si namiesto konkretnych argumentov k danej teme vytahoval sukromne zalezitosti, ktore su na hony vzdialene od preberanej problematiky...Co sa tyka otazok na zabezp.techniku.Zvlastne, ze si sa to opytal prave mna,podla teba totalnu sudruzsku modru gumu...ved na odborne vyjadrenia mas spustu pre teba normalnych kamosov-zelezniciarov,ktori su urcite odbornici do vsetkeho mozneho, ako si nakoniec aj ty sam.
Tahanovce-zavory-podrobne sme to uz preberali s Esickom.Pre teba len tolko, zar. je z pohladu funkcnosti v prevadzkyschopnom stave, nie su na nom hlasene ziadne poruchy. A ty ako vseznaly by si mal vediet, ze zab.zar. zabezpecuje hlavne bezpecnost na zeleznici, a to spustene rahna PZZ nepochybne splnaju. Horsie by bolo, keby vlaky prechadzali pri otvorenom priecesti, alebo by sa rahna sklapali sucasne s prichodom HV na priecestie.
Zab.zar. na kosickej ZST bolo uz v case, ked ja som tahal dreveneho kacera po pieskovisku. A preco je to provizorium? Skus sa na to opytat inych, trebars tych, co rozhodovali o koridoroch, o investiciach,...a vacsina ich zije priamo v najvacsej dedine na Slovensku.
Na zaver len tolko, ze urcite nie som kosicky zabezpecovak.
? ?
Balky
Lutujem Tahanovcanov, pre ktorych je L11 niekedy jedinym spojom z NO. Nie je nic prijemne, ak ma clovek cestovat v buse s aromou po nafetovanych smradlavych ciganoch.