No moment, moment:
1) Žiadna stará Praga nemala "chrbtovú plutvu", to mali tatrovky.
2) Warszawa nebola licencia žiadnej Pragy ani Tatry, Warszawa bola licnecia sovietskeho automobilu Pobieda (v ZSSR vývoj pokračoval Volgami M21, M24 atď.), ktorý bol zase produktom vývojových laboratórií ing. Kopírenka a len čiste náhodou sa podobal na predvojnový automobil Buick z produkcie imperialistických USA, ktorý bol cez vojnu dodávaný do ZSSR ako vojenská pomoc od USA.
Shorty môže mať najazdený aj milión kilometrov bez nehody, môže vedieť, že niekde dochádza k sklzu ale ešte stále nemusí vedieť, prečo k nemu dochádza. A dokonca to ani nijako neznižuje jeho kvality ako vodiča.
To je to isté ako keď nejaký highendista začne riešiť jednosmerné signálové káble a matlanie CDčiek zelenou fixkou (ako človek z IRŠ by si o tom mohol niečo vedieť, preto takýto príklad).
No tak v kauze dvojcestových, štvorcestových a kombinovaných lístkov sa nezhodneme a to veľmi tvrdo! Sám pri návštevách BA pravidelne používam lístky na 4 cesty a ich existencia je možno jedným z dôvodov, prečo som ešte v BA neprešiel plne na taxíky.
Množstevná zľava je úplne bežný marketingový nástroj používaný prakticky vo všetkých odvetviach.
Viď moja odpoveď Isidorovi.
Ten istý, čo si kúpi pollitrové mlieko za 15,-, hoci litrové stojí 22,-, ten, čo si kúpi 125 g maslo za 30,-, hoci 250 g stojí 40,-, ten, čo si kúpi jednu fľašu piva za 10,- SKK, hoci kartón šiestich stojí 50,- atď.
Proste ten, kto potrebuje len jeden lístok.
Výraz množstevná zľava je psychológovi neznámy?
No comment.
Po prve: Tema bola uzavreta
Po druhe: Ak sa chces k niecomu vyjadrit, tak citaj poriadne, lebo tvoje zavery su scestne
Po tretie: Nedokazes vies konstruktivny dialog, lebo len ty mas vzdy, vsade a za kazdych okolnosti pravdu a ta musi platit za kazdeho pocasia, v kazdu sekundu... Vies len rypat
A za to všetko môžu bratislavčania! MY sem znížili platy vašim vodičom, MY sme vám zožrali dotáciu, MY! MY vás nemáme radi, MY vám ubližujeme kade chodíme!
Aby ste sa nepoxxxli z tých vašich KOMPLEXOV!
A to čo je za nezmysel? Pravidelný cestujúci sa pozná podľa toho, že má predplatný cestovný lístok a je potrebné prednostne riešiť jeho prepravné potreby.
Vševedko
1) Žiadna stará Praga nemala "chrbtovú plutvu", to mali tatrovky.
2) Warszawa nebola licencia žiadnej Pragy ani Tatry, Warszawa bola licnecia sovietskeho automobilu Pobieda (v ZSSR vývoj pokračoval Volgami M21, M24 atď.), ktorý bol zase produktom vývojových laboratórií ing. Kopírenka a len čiste náhodou sa podobal na predvojnový automobil Buick z produkcie imperialistických USA, ktorý bol cez vojnu dodávaný do ZSSR ako vojenská pomoc od USA.