Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Informácie o vnútrozamestnaneckej doprave (VZD) USSK:

- počet trás: 89
- teoretický počet liniek: 45*
(*vzájomné smery väčšinou nie sú v tej istej trase)
- najkratšia trasa: 1 km (5 min.)
- najdlhšia trasa: 8,3 km (19 min.)

- počet zberných liniek: 2*
(*1, 1A, 2, 2A - 4 pritosmerné okružné trasy VA USS - vybrané závody po trase - VA USS)
- najkratšia zberná trasa: 7,9 km (23 min.)
- najdlšia zberná trasa: 12,2 km (32 min.)

- počet liniek KIDS premávajúcich v areáli USSK: 2*
(*Haniska pri Košiciach - Vrátnica #4 USSK a Vrátnica #4 USSK - vybrané závody po trase)
- najkratšia linka KIDS: 8 km (20 min.)
- najdlhšia linka KIDS: 13 km (30 min.)
Reply on: Dopravák #10428:

Keď si nalistujete informácie o stránkach iMHD.sk Košice, dozviete sa, že "Stránky iMHD.sk sú voľné nekomerčné združenie dopravných nadšencov." Táto veta hovorí za všetko. Dopravní nadšenci sa venujú nielen MHD, ale aj železnici a iným dopravným systémom.
Reply on: Omni_817 #10471:
No tak taketo nieco sa mi este nestalo. Som na taketo veci dost citlivy. Kartu podavam pokladnicke priamo do ruky a keby sa jej nahodou stalo ze mi to nevrati priamo do ruky ale polozi na mag. znehodnocovac tak ju kvalitne zjazdim ? . No ale ked vravis ze to znesie tak by to malo byt v pohode. To ze budu chciet vidiet fotku ma nenapadlo a planoval som im tam prikladat penazenku. No ale uz mam po probleme ? ? ? .
Reply on: Pivix #10438:


Normalne by to malo byt do vzdialenosti 10cm, mam odskusanu realnu vzdialenost pri PDA citackach cca 5cm...

Co sa tyka znehodnotenia karty s magnetickym pruzkom: polozim Ti takuto otazku... Stalo sa Ti uz urcite v obchode, ze Tvoja karta pristala priamo na magnetickom znehodnocovaci ochrannych kodov a kludne ju tam pokladnik/pokladnicka nechal(a) trcat aj zopar sekund... Stalo sa tej karte nieco? Mne zatial nie... Takze sa domnievam, ze by nedoslo ani k poskodeniu pri citani BCK, bud si vsak isty, ze revizori po Tebe budu chciet urcite kartu vybrat z penazenky, nakolko budu chciet vidiet fotku...

Ale dobra myslienka, mam teraz skoncenu platobnu kartu, tak sa potrapim a vyskusam to...
Reply on: TA #10455:
Na tej fotke nie je nič iné, než práve jediná dvojdverová T3SU, ktorá sa bežne exportovala do krajín bývalého ZSSR. Do Košíc sa dostala len náhodne a drží si tu hneď niekoľko prvenstiev - je to najstaršia dochovaná T3 v KE (r.v. 1970), jediná dvojdverová T3 v strednej Európe a paradoxne je to služobné vozidlo a súčasne už aj zákonom chránená technická pamiatka. Na fotografii je v súprave pravdepodobne ako 261+268, od roku 1983 už v trojičke ako 261+268+290. Táto súprava existovala až do roku 1990, potom sa z 261-ky stalo školské vozidlo #100/II, ktoré v tom čase nahradilo vyradené školské vozidlo T2 #100, čo bola pôvodná 229, ale s čelom z T3.
Reply on: eMareq #10467:
môžeš mi ju, prosím Ťa, poslať na mail
cawko..asi pred polhodinkou som videl KT8D5 ,ktora mala oznacenie linky ako X a mala aj nejake smerove tabule..odbocila od Triedy SNP smerom k Optime...neviete co je to za linku?dik
Reply on: TA #10455:
Ja ju mam na preskenovanej fotke ako trojicku (odbaca zo Spol. pavilonu -> Lunik VIII) ako predny vozen.
Reply on: Papyr #10453:
To aké poschodové vozy? To počítaš aj miest na státie:-P?
Reply on: Balky #10451:
A prečo by boli takéto súpravy neefektívne? Aky je v tom rozdiel, či je ten vozeň 1 alebo ich je 15? Obchádzať súpravu musíš stále rovnako.
Reply on: Esicko #10463:
Noo, skusim zajtra.
Balky, zajtra denna, nedela nocna.
Reply on: Esicko #10460:
Kedy budes najblizsie v praci??
Reply on: igino #10448:
O riadiacich vozoch si mozme niekedy pokecat na klube.
Game over, on az v pondelok.
Reply on: Balky #10451:
Hmm, osobne nevidim rozdiel medzi neefektivnostou riadiaceho vozna na 2-3 voznovej a viacvoznovej suprave, ale zjavne hovorime inymi jazykmi. Aby nas tu teda nezozrali, z mojho pohladu koncim tuto temu.
Reply on: TA #10455:
Jedna jedina, aj to bola klasicka T3, len mala novu kasnu-specificku. A dokonca stale existuje...
Reply on: Papyr #10453:
Kde jazdia na tratiach ZSR poschodove vozne?
Reply on: Esicko #10454:
No niekto tu písal, že toto je diskusné fórum výhradne len o MHD. Ale pri IDS, kt. sa tu údajne buduje, treba rátať i so železnicou.
Reply on: Papyr #10450:
Ja ta chapem a chapem aj vyznam riadiacich vozov. No osobaky vacsinou koncia v staniciach, kde je aj nejaky posun (teda tam mas posunovacov) a do koncovych stanic na lokalkach vacsinou chodia len solo 812. A fakt si treba uvedomit, ze ZSSK nedisponuje s abnormalnym financnym prebytkom, ako napr. SPP. Takze: Su v podmienkach ZSR, ZSSK potrebne, kedze v sucasnosti je to poriesene? Nehovorim, v buducnosti to mozno bude na tratiach ZSR bezne, ale asi to bude az s novymi supravami, napr. aj za pantaky 460.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.