Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #29083:
aj v tom máš prsty?
Reply on: Isidor #29081:
Kvoli bezpecnosti.
Reply on: Isidor #29081:
Myslím, že takto vyzerali KT8čky krajšie ?
K novinke ohľadom KT8 - ? prídeme o ďalšie špecifikum, podľa ktorého si nás pamätá aj kopec zahraničných šotoušov? ?
Aký je dôvod - bezpečnosť (možnosť okamžite stiahnuť zberač napr. v prípade požiaru)?
Reply on: Trucker4091 #29070:
Ne toto som mal na mysli.Mal som na mysli 24.12.2007 ?
Reply on: Peter55 #29078:
Mam ten pocit, ze toho pomizlo viac... ?
Hm, kde zmizol príspevok od 1018 ❓ ? ? ?
Reply on: 5204 #29076:
Aspoň že ja som dnes šiel prvýkrát nemtudomom tuším 5606 - linka 35. Škoda že len jednu zastávku. Nestihol som skolaudovať ❗ ? ? ? Akurát ma prekvapil vnútorný transaprent BUSE že je ten väčší "ikarusacký"... ?
Dnes bol podla mna dost čudný den 5244 na linke 11 celý den.Asi aby sa nesťažovali na europskom sude že ich diskriminujeme že dostávaju ikarusy ?.
Linka 71-6270,ludia nevedeli najst čoho sa maju chytiť.
..a tak dalej...dnes ma nasadenie autobusov dost prekvapovalo. ?
Reply on: KVKV #29073:
Zastavkova turistika bude, kompetentni sa obavam s umiestnenim zastavok velmi zatazovat nebudu. NO nie je ziaden prestupny uzol, korzovat krizom po semaforoch je onicom. Ak poznam odchody, je mi vyhodnejsie sa elektrickou odviezt napriklad na Senny trh a len prejst kez kolajnice. To iste pri Dome umenia. Ludia z L38 casto vystupuju na Krivej a idu krizom na Palackeho, maju to rychlejsie ako sa terigat na NO a tam prebehovat. Takych prikladov je urcite viac.
Prosím ako bude organizovaná doprava dňa 24.12. – 25.12., medzi cca23:00 – 01:30, to jest v čase polnočnej omše ? V informácii som sa to nedočítal. Pokial sa počíta len s nočnými spojmi, je to zúfalo málo.
Býva už takým zvykom v Košiciach, že v tej dobe sa mnohí ludia chcú dostať do dómu a dalších kostolov v centre mesta.
Pamätám sa , že ešte aj za komunistov sa toto akosi v tichosti tolerovalo a doprava bola zaistená pomerne dobre.
Či to tam dnes riadia samí ateisti , inoverci a „zajordánski slováci“ ?
Reply on: Axel #29047:

No ja aspoň slabo dúfam, že ked si máme zvykať na častejšie prestupy (nič proti nim), tak že snáď niekomu z kompetentných docvakne, že by sa malo niečo robiť aj s tou zastávkovou turistikou.
(prípadne dajme návrh subjektu „5“)
Reply on: 5 #29046:

Asi ma to baví na rozdiel od dobre platených profesionálov z dpmk . Aspoň máte z čoho čerpať. A zadarmo !! Ja som ešte zatial žiadny návrh nedal, iba som sa vyjadroval k roznym návrhom.
Reply on: redburger #29062:

Pre Redburger a TA

Áno, je to presne tak, vychádzam z toho, že Košice zatial nie sú schopné odolať vidieckemu teroru, takže priamu bus linku do centra, teda na stanicu a slúžila by zároveň aj NJ a nábrežiu. Neviem však odhadnúť, aké reakcie by boli na spojenie L19 a 13, teda že by konala závlek k mlynu .

K električkám: Oficiálny návrh sice nemení trasy , len intervaly plus nová L8. Pokial som to pochopil, tak cielom bolo získať čo možno najhustší interval rovnomerne v celej sieti v rozmedzí 10-15 min/sedlo. S výnimkou Barce, tam stačí 20min.
Takže potom v hlavných trasách :
NJ-NO 3/7 – 10‘ (+L4 od xVSS)
NO-Havličkova 2/4 – 10‘ (+L9 od N.MM)
NO-B.Něm. 7/8 – 10‘
Spol.pav.-N.MM 6/9 – 7,5‘
Nepodarilo sa doplniť interval na 10min v úseku NO-Spol.pav. Aj ked L6 má 15min, Od NO ju bude využívať minimum ludí. Než mám čakať na šestku, to radšej trolejbusom k magistrátu a vnúteným prestupom na L6/9. Prípadne niektorým abusom v paralelnej trase s ED. Toto považujem za jeden nedostatok, druhým je zbytočné vyťažovanie L9. Len pre úplnosť zopakujem o čom sa vie, že preberá kapacitu v smere NJ-N.MM-Havličkova práve tradičnej L1. Jej zavedením by na úsek xVSS-terasa stačil v sedle 20‘ int. a mohla by sa skrátiť.
V mojom návrhu sa L1 a 6 súčasťou systému piatich nosných liniek mhd, zverejnené
Ešte k pripomienke (TA), že zrušením L3 stratí 20tis. sídlisko dobré spojenie s centrom a stanicou. Nestratí nič. Interval sa nezmení , len sa na NO prestúpi na niektorú z troch liniek na stanicu.

Je niekomu z Vás jasný zmysel abus linky 51 v trase NO-DPMK ? Zdorazňujem, že v tejto časti trasy!

...ale tá linka z Maše do centra je bohužial aj v novom návrhu !!!
Reply on: Josip3211 #29069:
Asi tak : L10 - Madridska - Hanojská - Termostav - NO - Železníky - OC CASSOVIA ?

L27 - Madridská - Hanojská - OD Mier - Žel.Stanica - Termostav - Kalinovská - Lingov ? ? ? ?
K tym zmenam: Ako bude premavat linka 10 a 27? Za odpoved Dakujem ? ?
Reply on: Axel #29067:
Dedina, v ktorej byvam sa konci Baltickou.
Reply on: COMFORT #29066:
Dedinou, ktora sa konci pri jazere niekde na Ciernomorskej...
Ako vidim niektori diskutujuci robia sidl. Nad Jazerom dedinou. ?
k najnovším novinkám - > 1. január je Nový rok a nie nový rok. To by sa tak jazdilo potom po celý rok 2008 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.