Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Furčan #31601:

Medzi obidve stanovištia (je medzi nimi cca 50 m - což nie je vzdialenosť) pribudne nadchod pre peších.
Zastávky bolo nutné skombinovať s rampami, skúste si sadnúť a urobiť lepší návrh, naviac je nutné rešpektovať požiadavku riešiť všetko tak aby sa mohla stavať ak budú financie aj druhá etapa - podjazd, ale MHD ostáva na povrchu - a toto všetko poskladať, s podmienkou zabezpečiť plynulý prejazd IAD. Sú tam plnohodnotné 3 pruhy v smere Z-V, určite je to lepšie ako dnešný stav.
Trolejbusová stopa je iba informatívna, samozrejme že pri plavárni budú stáť aj trolejbusy. Zastávka pri VšZP je pre vyčkávanie prázdneho trolejbusu pred pristavením pre cestujúcich pred Slovanom.
Reply on: Nodes #31598:

Pôvodné striktné stanovisko mesta - pred Slovanom len električky, ostatná doprava do južného koridoru. Aspoň to sa časom dohodlo, že pred Slovanom bude kľud a cestujúci tam budú mať väčší komfort, je to aj bližšie k Hlavnej, tak ostala BUS doprava V-Z pri Slovane. Opačný smer Z-V jednoznačne dole.
Reply on: Peter55 #31591:

Ďakujem za optimistické stanoviská.
K zeleni - vyznačená iba zeleň v tesnom dotyku s komunikáciami, aj tak je tam 4 a pol tisíc štvorákov upravovanej zelene, dnes jej tam nie je zďaleka toľko.
aj nazor postaviť to povrchovo a časom zapustiť do zeme ?
ako mohol DP pripustiť takú diaľku medzi zastavkamy v smere na Palackeho a stanicu (pri parčíku), to už nebude ta prestupná tarifa? Konečna pred šaleným domom ma komu slúžiť? Keď bude L73 tak vyhodim ľudi na prvej zastávke smer Štefánikova a naberiem ich zase pred Slovanom a nebudem ich vliecť okolo celého Gayparku aby som ich vyhodil pred šaleným špitálom. Trolejbusy na zastávke Senný trh (krita plaváreň) stať nebudú? To keď bude chcieť nejaký KVPčkar isť na kupko, tak naj si vystúpi na NO? Je potrebná svetelná križovatka (Rooseveltova-Puškinova) pri parkovacom dome? a celkovo ten parkovací dom mohli šmariť na miesto toho Hotela Superior, načo nám v centre toľko hotelov.
Reply on: PTI #31592:
tak napokon som sklamaný z toho riešenia. Stále nemôžem prísť na logckosť toho, prečo nemôže chodiť AD a TD rovnaskou stranou, ale po oboch stranách - asi preto, aby sa čo najviac komplikoval prestup. ďakujem pekne za také riešenie. ?
Reply on: Nodes #31598:
Suhlasim s tvojim prispevkom (hlavne s druhou časťou)
Reply on: Peter55 #31595:
Nerozhoduje sa. Mesto na jednej strane deklaruje, ze chce podpovrchovu dopravu, na druhej strane velmi dobre vie, ze na to nebudu peniaze.

PTI: Vidim, ze nadalej odmietate vybudovanie prestupneho terminalu na NO. Situacia, ked substrat prestupujuci z elektricky na inu trakciu musie prebiehat cez cele uzemie NO je neprjatelna. Odmietam zastavkovu turistiku a mylsim, ze nie som jediny.
Reply on: 810zssk #31596:
Sice to nie je k novemu LV ale tiež "košický názor" z vysielačky sa ozvalo niekedy pred včerom "povedzte totim hore naj zrušia toto otvaranie na gombik bo to ludia nevedia ta to totalna debilina naj to robia dakde v rumunsku a ne košiciach" ?
Reply on: matway #31584:
No, zial v Kosiciach sa moc beru do uvahy pripomienky starostov a dochodcov co prestup povazuju za vec porovnatelnu s obrovskym zemetrasenim. A mesto nema odvahu sa voci nim postavit. V tomto pripade (vynimocne) velmi ocenujem pristup Bratislavy, ktora v Petrzalke zaviedla nove linkovanie napriek neustalemu reptaniu cestujucich. A dnes - s odstupom casu - coraz viac ludi tvrdi ze je to naozaj pozitivna zmena (co vsak moze byt dane aj tym ze sa otvorilo niekolko novych LIDLov takze uz sa za nimi nemusi cestovat na druhy koniec mesta - ale urcite to nie je hlavny dovod).
Reply on: PTI #31592:
Hm, tu je ešte menej zelene. To sa rozhoduje medzi tymi dvoma?
môj prvy vozik ,už zomiera ?
Co tak zacat dalsiu peticiu, tentokrat za nove LV? Aby vsetci boli ticho a prestali kafrat do veci, ktorym sa nerozmeju. Je nonsens, ze mestske casti diktuju, odkial aka linka pojde. Ked do toho starostovia nebudu rozpravat?
Reply on: Peter55 #31591:


Ešte 2.etapa - zapustená komunikácia.
Obidve rozpracované etapy vychádzajú z regulačného plánu NO a požiadavky vytvoriť južnou stranou námestia dopravnú tepnu.

http://www.panoramio.com/photos/original/8317740.jpg
Reply on: PTI #31589:
1 m2 zelene na 10 m2 betonu, keď to bude vyzerať tak ako na tej fotke dole v rohu tak ÁMEN ?
Reply on: PTI #31589:
Sebeckéééé a narcistickéééé
Aupark
Kedže dnes nikto o AUPARKu nemal žiadny konštruktívny príspevok, môžte si pozrieť dopravný návrh 1.etapy vrátane riešenia MHD.
Pekný večer.

http://www.panoramio.com/photos/original/8316683.jpg
Reply on: eMareq #31586:
Ta môžete mi aj tam navrhnuť taku 14 keď pojdem na dušičky za prababkou ?
Reply on: KVKV #31565:
"v úseku amfik-spol.p. je otrasné cestovať aj v prázdnom voze. Tomu som celkom nepochopil, a má dp na to aby v sedle preháňal poloprázdne vozy ?
"

Myslim, ze mal na mysli neexistujucu preferenciu ED v danom useku. Aj v prazdnom vozidle sa viac stoji na semaforoch a zastavkach ako jazdi...
Reply on: Peter55 #31585:
A ku cintorínu nechceš? Lebo Vy už nemôžete ani umierať. ?

Re #31584 matway: Poniektorí starostovia nepochopili (alebo rovno nechcú pochopiť), že MHD nie je o individuálnych predstavách/potrebách, kde by čo malo ísť, lebo to nie je súkromná doprava pre seba a ich voloičov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.