inde zvýhodňujú v zásade vtedy, ak sa predávajú lístky u vodičov...čo bude pre nich naozaj "radosť" a v januári zvlášť (duálny obeh). Ale v KE (a ďalších mestách) je to DP fuk, keďže automaty fungujú samé a trafiky/predajcovia papierových CL ich tiež netrápia. Čiže stačí dať peknú cenu za lístok u vodiča a tá tam je (1€).
No ale v cenách je bordel, to súhlas.
Všade sa snažia DP zvýhodňovať príchodom € BČK, len DPMK to vidí ako možnosť znížiť rozdiely medzi cenou papierového CL a CL zakúpeného z EP. Inak si neviem vysvetliť, prečo nie je stanovený rozdiel v cenách CL ( aspoň tak, ako tomu je doteraz - 1 SKK ). Mišmaš, aký bude po Novom roku 2009 v cenách CL môže vymyslieť len pako, ktorého touto cestou pozdravujem.
Takže základný 30-min. CL je zvýhodnený pre obe pásma ( neuveriteľnými 2 €¢ ), ale zľavnený 30-min. CL a základný 60-min. CL sú zvýhodnené len pre pásmo T1, zatiaľ čo zľavnený 60-min. CL je zvýhodnený - pre zmenu - len pre pásmo T2. Prekvapujúco, CL pre nočné spoje sú zvýhodnené všetky ( dva ).
Licencie na busové linky v meste vydáva odbor dopravy na magoriáte (trolejbusy a električky zase na KSK). Ale určite do toho má čo povedať aj Knapík, veď KDH nemá $$$, tak treba povoliť vstup "konkurencie" ako základ "integrovaného dopravného systému".
kto vydáva konečné rozhoduje o (ne)udelení licencie pre nEurobus? teda kto ho formálne vydáva (referát dopravy SKK?) a kto o ňom reálne rozhoduje (žeby aj primát?)
Ja by som im tam dal L18, trolíky previedol na THC (tam by boli za ne vďační), ale len túto linku, samozrejme v dnešných intervaloch, t.j. dva aj spoje za hodinu dole kopcom a nič viac. ?
veď OK, ale Merony predsa budú vydávať rovnaké lístky ako teraz aj v roku 2009. Teda tie nebudú zakúpené v roku 2008 a nebude ich teba použiť do 31. 1. 2009.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.