skúste mi vysvetliť,ako je možné,že imhd vie o uzavierke jednej strany na moyzeske a dpmk nemá o tom ani páru,a vodičov tam tlačia,akoby sa nič nedialo!
ale vráti sa - niekedy v priebehu životnosti auta dôjde k bodu zlomu. ? Jasné, že sa môže stať aj to, že nastane nejaká porucha na dieselovom motore, ktorého opravy vraj vo všeobecnosti stoja viac ako u benzínového, ale tak mimoriadne udalosti sa môžu prihodiť hocikomu a hocikedy. Určite nepôjde auto do šrotu skôr, než sa začne vracať cena drahšieho motora.
samozrejme, svojho casu sme s eMareqom mali pripravene nejake navrhy na zlepsenie dopravy na furci, tykalo sa to aj spojenia Furca - TU...ale vysla z toho L50 (z mojho pohladu je skvely spoj, od mojej zastavky som v Steel arene do 10 minut ?)....vseobecne dost na hlavu spoj....
to boli rečnícke otázky, ktoré tu tak rád kladiem. ?
O koľko by to bolo lepšie, ak by neexistovala žiadna L 50, ale namiesto toho by sa zmenšil interval na L 55. Hneď by mohla chodiť ráno aj každých 6 minút a poobede každých 10. Určite by to bolo pre každého cestujúceho lepšie. Samozrejme, nie pre hlúpu Slovač, ktorej zalepili oči zriadením novej linky.
k TU sa svojim sposobom da dostat aj trolejbusmi... kto ma zdrave nohy a cca 8 minut casu (zavisi od miesta kde sa chce dostat v areali), tak sa prejde od Bety ?
tak prečo teda Smolková nebojuje za ďalšiu superzrýchlenú expresnú linku? Žeby jej fakt nezáležalo na cestujúcich z Furče a robila to len pre vlastný imidž? Nieee, kdežeby.
tak bohuzial, furcania maju velmi tazke cestovanie teraz na TU....ostala nam 55tka, pridali 50tku (kratke vozy!) ale nepokryje to ani zdaleka objem studentov, ktorych pokryvali L18+L32+L55...aj vzhladom nato ze "studentska" 55tka z furce nie je len studentmi TU vyuzivana.....svojim sposobom ma Nikoliatko pravdu....