Je jasné, že LV na báze prestupov je správny krok. Otázne je, ako v KE funguje a to je ďalší fakt. Na prestupnú tarifu je fér aby spoje chodili husto a kde to nieje možné, presne načas. S tým sú ale späté mnohé veci, ako napríklad zabezpečiť preferneciu vozidiel DP, funkčný IS, prestupné uzly..... to všetko v KE chýba a je potom otázne, či tu prestupné LV bude niekedy fungovať tak, ako má. To je už ale vecou magistrátu a tamojšieho vyhladeniahodného osadenstva. No ako príklad spomeniem Furču, THC, či KVPčko. Spoje tam vkuse v špičke meškajú, pričom v podstate idú celý čas na 4 prúdovej ceste. magistrát by si mal povedať a uskutočniť takú vec, že od 6:00 do 8 : 30 by bol pravý pruh vyhradený pre MHD. To je jeden z takých príkladov, ako riešiť situáciu a nie hovadiny typu obchádzky cez THC obec a ešte si gratulovať k usporeným 5 minútam, ale spoj stále 5 min. meška ? .
Josip3211