Na druhej strane by bolo fajn mat pripravene projekty aby pripadne eurofondy mohli byt co najskor rozbehnute. Lebo sa kludne moze stat, ze pride vyzva a my nebudeme mat pripravene nic.
Takže, pekne po poriadku.
Peniaze na MET2 ani neboli v tomto programovom období vyčlenené, takže je nepravdepodobné, že by to bolo v nejakom blízkom období realizované.
Ak by aj nejaké peniaze boli, oveľa jednoduchšie je ich minúť napr. na vozidlá (trolejbusy).
Ad 2. Radšej žiadnu rekonštrukciu, než rekonštrukciu, ktorá bude narýchlo "zbúchaná" a jej následky budeme trpieť ďalšie desaťročia (viď všetky doposiaľ zrealizované rekonštrukcie).
Čo ti mafiánski smeraci nedali prachy ako na olympiádu? Zjavne asi ano.. To fakt mohol radšej tie voľby vyhrať petruško ako tak na to pozerám.. Z pohľadu eurofondov a prísunu prachov do mesta by to zrejme bola aj keď v realite zlá ale v tomto prípade asi voľba lepšia..
Tento primátor zatiaľ len všetko ruší..
Tu v KE by bolo potrebné CELKOM prerobiť Tarifu DPMK a aj s Predplatnými lístkami (7, 30, 90 atď). Lebo sa čudujem expertom s MMK že hovoria aké europske mesto sme či už kultúri alebo športu a pod. ale neže sa vopchá niekto s bicyklom do BUsu alebo električky.
Pokiaľ viem v električkách je bežná preprava bicyklov v iných mestách. V autobuse to chápem lebo bus nebral bicykel nikdy ale v električke som videl často ľudí s bicyklami. Samozrejme nie v KE preto ma prekvapilo čo sa u vás deje.
"Áno, bicykle sú z prepravy vylúčené, ale trocha slušnosti a ľudskosti (prázdny voz, posledný spoj, zrejme nie práve najteplejšie) by snáď nikomu neublížilo."
Hej? A toto je prosím čo? https://www.dpmk.sk/prepravne-podmienky/preprava-bicyklov
(3.3.2019 bola nedeľa)
Pokiaľ VODIČ vyhodnotí, že večer o jedenástej či kedy vo vozidle nie je ani náhodou miesto na tri bicykle, bolo by asi namieste posúdiť, či má VODIČ dostatočné kompetencie mať takúto kompetenciu.
A k tomu núteniu porušovať CP. To je dojemné. Takže poďme na to striktne predpisovo.
Začnime okamžite trestať vodičov, ktorí posledné kolo idú ako Emmerson Fittipaldi, lebo šak sa ponáhľa domov a tie tri nadbehnuté minúty sú pre neho z nejakého ťažko pochopiteľného dôvodu strašne dôležité.
Poďme strhávať sumičky z platu vodičom, či si z nočáku robia Rally Monte Carlo.
Poďme striktne trestať diskusné krúžky pri kabíne vodiča.
Keď už sa ideme hrať na striktnosť, tak na obe strany. Padni, komu padni.
Lenže istá skupina vodičov je presvedčená o svojej absolútnej nenahraditeľnosti a snáď aj nedotknuteľnosti a nejakým zázrakom už pomaly majú kompetenciu kafrať do vecí, o ktorých nemajú čo rozhodovať v miere, v akej sa to deje dnes.
A tak nám klbáková trhaná po príchode zo železiarní skončí a na 27 sa dotiahne šacavoz - podotýkam sólo v popoludňajšej špičke na akože nosnej linke. Jednému je dlhá taká služba, iný sa sťažuje na malé výkony, tamten chce končiť turnus zásadne krátkou službou, jeden sa sťažuje, že robí večne tú istú linku, inému vadí, že za turnus vystrieda sedem liniek. A tak ďalej, a tak ďalej.
Cestujúci substrát je úplne nepodstatný - a že pre vodičov, to by mi až tak veľmi neprekážalo, ale ono sa tu večne nejaký macher, ktorý im to podľa želania nakreslí a zobehuje len aby bol pokoj. Vodiči budú zasa pár mesiacov ticho (až kým si nenájdu zas iný problém) a teľatá v buse sa potlačia, resp. po pár mesiacoch sa už ani nebudú musieť, lebo časť z nich sa na takéto služby zvysoka vykašle a presadne do IAD
nemá miesto v prázdnej brike...ako píšem len v štátnych a mestských firmách je normálne odmietnúť platiaceho zákazníka a jazdiť s prázdnym vozom. A ako by s tým porušil cestovný poriadok? Hej cyklisti sa po odjazde zobrali a šli na bikoch domov no s takým prístupom čo myslíš využijú ešte niekedy mhd aj bez bicykla?