Do p*** s nimi (pardon), to snáď nemyslia vážne. Veď nech sa pozrú na ich CP, na nástupište 1 sa budú rvať 3 vozidlá, a na nástupište 2 príde prázdna 51 z NO. Tak toto ma teraz dostalo.
Vôbec nechápem myslenie DP. Nech zrušia 30, toľko by vedel od stanice to potiahnuť napr. aj 24, a keď už DP je v takom zápale skracovania liniek, tak nech hodia na 18-ku krátke, popr. 15-metrové vozy, pretože je nevyužitá (takmer).A potom by sa aj na 15-ku našli nejaké tie kĺby a hneď by to bolo o trochu efektívnejšie.
to by sme sa dostali do stavu niekdajšej L 18 - tá mala trasu, ktorá bola s Tebou navrhovanou L 55 úplne zhodná. V poslednom období je v KE snaha skracovať linky.
Ani mi veľmi neoponuješ... Len som proste chcel povedať, že určite 20/20L nemá taký význam pre Dargovských hrdinov ako trolejbusy, alebo 15, či 17... ? (Chápem, asi som sa zle vyjadril, ale myslel som to tak...)
musím ti aj ja oponovať - kým L25 má omnoho redší interval a cesta ňou je v približne rovnakej dĺžke na Madridskú, L 20/20L má svoj význam pre Lingov a DH,MiÚ, pre ktoré je rýchlejšou alternatívou a to jednoznačne...
Vzhľadom na to, že obsluhuje až 2 zastávky na sídlisku, väčšina cestujúcich sa musí za ňou presunúť na Dargovských hrdinov, MiÚ / Lingov, rovnako ako u linky 25 k zastávkam Bruselská, Aténska alebo Madridská. Z tohto pohľadu nejaký extra význam pre sídliská nemá. Ale ako ďalšie rýchle spojenie na NO určite význam má. (Preto tá druhá veta v zátvorke v príspevku #64551.)
Ad 20/20L Podla mna maju dost velky vyznam. Ved preco potom by ich posilovali pocas spiciek medzi KNV a NO? Aj ked ja idem 20tkou NO-Furca tak vzdy je narvata
Linka 25 znamená pre sídlisko Ťahanovce to isté, ako linka(-y) 20/20L pre sídlisko Dargovských hrdinov. Sú to linky, ktoré obe sídliská obslúžia iba okrajovo, čiže nejaký extra význam pre ne nemajú. (I keď si osobne myslím, že 20/20L má pre Furču o trošku väčší význam, ako 25 pre Sídlisko Ťahanovce...)
Komentár: Stále nechápem, čo si tieto sídliská závidia v tomto smere... Interval je viac - menej rovnaký, pričom Furča má "výhodu" stáleho intervalu v rannej špičke oproti striedavým intervalom medzi linkami 27 a 36. Na druhú stranu, je otázne, ako veľmi sa dodržiava CP vodičmi na linkách 71 a 72 - čo však nie je problém ani Ťahanoviec, ani Furče, ani cestovných poriadkov...
---------------------------------------------------------------------
Komentár: V rannej a popoludňajšej špičke je Furča v tomto smere horšie a ak ráno sú linky 15 a 17 prepĺňané často a pravidelne, skutočne by bolo dobré pouvažovať min. nad výmenou súčasne vypravovaných vozidiel za kapacitnejšie /reálnejšie/ alebo skrátením intervalu /nereálne/ na aspoň jednej z liniek 15 a 17 aspoň v rannej špičke. Večer je na tom v tomto smere Furča lepšie ako Ťahanovce (51 a 56 vtedy už nepremávajú...).
---------------------------------------------------------------------------
Komentár: Takmer úplne zhodný interval...
---------------------------------------------------------------------------
(Mohol som do spojení Bruselská > Mlynská bašta a Bruselská > Palackého zahrnúť i linku 25, ale nemalo by to žiadny väčší význam, pretože medzi 06:00 a 08:15 z Bruselskej nepremáva /až z obce/ a poobede s 30 min., či večer so 60 min. intervalom veľa ľudí zo Sídliska Ťahanovce neodvezie aj vďaka svojej trase, kde na sídlisku zastavuje na 3 zastávkach v severnej časti. Taktiež 20/20L som mohol zahrnúť do spojenia DH, MiÚ > Palackého, no z dôvodu, že na celej Furči stojí na 2 zastávkach /nerátajúc Sečovskú/, by aj tak veľa Furčanov neodviezla.)
Ak nájdete nejakú chybu, ospravedlňujem sa vopred. ?
aby sme boli korektní - zabudol si na 20, 20L a 54, čiže na Furču chodí 71+72 ako nosná doprava (v špičke spojenie Poliklinika Východ -> NO za 18min.) v spoločnom intervale 5-6/7,5/10min (špička/sedlo/večer), 15+17 ako doplnkové linky obsluhované nízkopodlažnými vozidlami z dôvodu spojeniami s nemocnicami, ako bol dohovor so starostkou [btw. DPMK ak by tam dal kĺbové vozidlá, voľné sú už iba vysokopodlažáky] - L15 spojenie na NO za 14min v intervaloch 10-12/15/20min, L17 spojenie na STN za 10min v intervaloch 12/20/30min, L20 a 20L, doplnkové obslužné linky lokálneho charakteru ako sú 54 a 55.
To je 8 liniek, čo je podľa mňa dostatočná obsluha (najmä v tej mizérii neustáleho krátenia výkonov), kde ak vyrátavaš počet liniek pre THC, je na tom rovnako - 10,18,25,27,36,51,54,56.
To znamená, ak chceš porovnávať počet liniek, sú si obe sídliská kvit (schválne urobené, aby ste sa na takomto argumente nemohli hádať).
K natrieskanej 55 mi nedá ešte nespomenúť, že DPMK pripravoval od 1.11. zmenu kapacity na tejto linke, ktorá však spolu s ďalšími zmenami nebola odsúhlasená. Tu na základe meraní súhlasím so zvýšením kapacity, resp. zámenou kapacity skrátenej L18.
vážne chodí na ŤHC až 6 spojov? Za hodinu? Za deň? Za rok? Keď si to už tak objektívne zhodnotil, kde si nechal trolejbusy (áno, tie pomalé a dooooookola chodiace vozidlá)?
Niektorí diskutujúci by sa mohli prv zamyslieť nad tým, čo píšu, než to odošlú.
To ty robíš problémy, typický n******ý ťahanovčan. vy ste furt p*****i koľko mále spojov k vám chodí...10,25,27,36,56,51...a teraz sa kukni na furču, t-busy ktoré jazdia šnečím tempom, natrieskaná 15-ka a 55-ka, a 17 s vynikajúcimi intervalmi...ako hovorí peter, takýto ľudia ma vedia n****ť!
Zápchy na NO by mali byť len dočasné - veď vznikajú v budúcej pešej zóne, kde bude vylúčená doprava mimo MHD, takže tým zaniknú aj zápchy - vhodný námet pre Verte - neverte.
Čo sa týka nových CSS na NO, skôr by ma zaujímalo, ako je možné, že nie je zavedená preferencia KD na NO. Alebo sa nebodaj čaká na otvorenie Auparku, aby sa mohla spustiť?
zapchy su najma kvoli semaforu pri dargove, a kvoli tomu, ze dva pruhy od glorie plus jeden z hlavnej sa zuzuju do jedneho jedineho pred dargovom, kde este aj dost kratko svieti zelena ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.