Reply on: myslavcan #65131:
Nie, to je jeden z dôvodov, prečo by sa konečne mohlo investovať do výstavby ďalších trolejbusových tratí a / alebo do trolejbusov s pomocným agregátom.1. Ak by sme nemali len "jednu trať s odbočkou" a mali by sme (v tomto prípade trolejbusovú trať napr. Mlynská bašta - Miestny úrad KVP / Húskova) tak trolejbusy, ktoré by v tom čase neboli v dotknutom úseku by sa mohli presmerovať cez ňu (a je jedno, aké moderné by boli...) a v dotknutom úseku by bola náhradná autobusová doprava.
2. Trolejbusy s pomocným agregátom sú schopné po odpojení od elektrickej siete krátku vzdialenosť práve prekonať pomocou tohto agregátu. Vzniklo by síce nejaké meškanie (kvôli skladaniu a nasadzovaniu zberačov), ale stále lepšie, ako odstávka celej trolejbusovej dopravy a jej nahrádzanie autobusmi v plnej dĺžke.
Vôbec sa mi nepáči, ako každý by len chcel autobusovú linku popri električkovej alebo trolejbusovej trati. Uvedomte si jedno: Ani Slovensko, ani Košice nie sú také bohaté, aby sme si to mohli dovoliť. Ak si to predsa len dovolíme, rovno už môžme zrušiť električkovú, či trolejbusovú dopravu... Za toto sme pred pár rokmi bojovali proti zrušeniu trolejbusovej dopravy?
pekny darcek
AutobusovyManik