To si vyprosím aby si tu na verejne diskusné fórum písal takéto narážky na moju osobu, keď ma ani nepoznáš..
Neurážam tu nikoho - tak prosím buď taký láskavý a váž slová ak tu píšeš, a ak nechceš reagovať k prebiehajúcej téme, tak prosím nereaguj vôbec a neurážaj, jasné ? Ďakujem.
to obratisko je denno denne zapratané inými vozidlami... keď sme už pri tom - v krásnej je problém sa otáčať s kĺbovým vozidlom, na konečnej (a najmä v špičke pri prestoji niekoľkých vozov) doslovne nemožné, preto aj viacerí 28čkári z 2802 jazdili zakázanou ulicou ako sa otáčali v Krásnej... z tohto dôvodu sa mi nepozdávalo predĺženie 19tky do Krásnej... viac možností bolo pri rokovaniach o 28čke, ktoré dopadli ako dopadli, kde návrh bol predĺžiť 19tku k Tescu (mali vybudovať obratisko) a tam ukončiť aj 28čku (prestup na hrane a spojenie s celým centrom nielen električkou pre dediny v trase 28)... avšak človek mieni...
to čo si nepochopil - DPMK malo záujem vytvoriť aj niečo podobné, ako navrhuješ, ale zamietli to samotní obyvatelia Krásnej... jednoducho 13tka musí ísť až do mesta a basta! Zachádzka od Žiackej na konečnú krásna je 800m a od Žiackej na dočasnú novú konečnú v lokalite Na Hore je 1,4km (trvalá konečná po dobudovaní bude ešte ďalej)... ľudia z Krásnej nechcú prísť čo i o jediný spoj z Krásnej (konečná), čiže aj vetvenie linky neprichádza v úvahu (50% zníženie ponúkaného intervalu)... a keďže mesto vzkm škrtá, teraz babo raď, čo s tým... so starostom bola dohoda, že k 1.11. sa skráti linka 13 po Važeckú, v novom lepšom a zaujímavejšom intervale potom obslúži Krásnu aj s novou lokalitou, dokonca sme sa zamýšľali nad obsluhou lokality Motorest... v tomto zmysle boli pripravené zmeny, ktoré však dopadli ako dopadli... teraz chce Krásna linku, hoci starosta veľmi dobre vie o súčasnej situácii a o tom, že vzkm a ani peniaze na dopravu jednoducho nie sú...
Nemusí sa otáčať pri hIdine. Môže sa otáčať a stáť aj na prázdnom, čerstvo vyasfaltovanom parkovisku oproti Frucone za Jetkou (Lukoil) a má tam aj soc. zariadenie na pumpe.
Tak ale pri hidine sa otočí v pohode... ? A prečo sa neotočí na Dneperskej? je tam to "obratisko" čo kedysi 27čka používala... V smere z Krásnej doprava ako do bývalého mäsokombinátu - sa v pohode dá otáčať..
A k tej tvojej rade, použiť linku 7 a prejsť sa , hm.... no uvedom si že do krásnej jazdia aj NP spoje, je tam dosť starčekov a stareniek, a pochybujem že by si ich presvedčil aby šli taký kus pešo,,, a zase 2x prestupvať, to tiež nieje nič pre nich, to musíš uznať.. ?
Ďakujem všetkým diskutujúcim za príspevky ,,, aj tak je to vo hviezdach čo a ako si vybaví.. kto aké politické tričko nosí, a to je na tom najhoršie.. Nech zvíťazí zdravý rozum a bude to o.k ?
Na Dneperskej sa v smere z Krásnej autobus tak lahko alebo resp. vôbec neotočí. Trba aj na to pozerať preto si myslím že tá važecká ako obratisko je vhodnejšia a nemusí tá 13-stka silou mocou nadväzovať ešte aj na 19-stku. Konec koncov ku MMM ide aj električka 7, stačí vystúpiť pri Radnici a trošku sa prejsť. ?
O,k, ale myslíš že do krásnej by trebalo pridať bus? tiež ide o predlženie defakto o jednu zastávku.A ked sme už v Krásnej, mohla by sa urobiť akási okružná L13 po krásnej - ved pribudli ulice aj domy až ku hornádu a k žel trati, a končila by na važci.. jazdný čas je tam aj tak krátky, tak či tak 1 bus by to obhospodaroval ak by L13 končila na važci... No a ináč, ešte aj tak tuším kolaudácia tých akože nových zastávok "na hore" neprebehla - tak aka koľvek dalšia diskusia je bezpredmetná,,, A je to na vedeniu MČ a vedeniu DP ako sa dohodnu,,
kde je vôľa, tam je vôľa,,, a my môžme písať tu čo chceme aj tak,,, ?
Tak tu nejde o princip pretože to predlženie L18 je o jenu zastavku a netreba na linku o ďalši autobus viac atď.
A neboj sa Krasnu poznam dosť dobre. S tym tvojim predlženim to nie je take jednoduche ako si predstavuješ.
Súhlasím, nech sa skráti, má zbytočnú trasu až na mmm, ale skrátiť po Mlyn, alebo dnepersku - proste umožniť prestup nielen na električky ale aj na L 19, a prisposobiť cp + kapacitu ED adekvátne.. S tým intervalom som rád že si pochopil aspoň ty že nie je to prepych 2 spoje do hodiny v sedle.. tak ako v iných častiach.. ?
Tiez sa stotoznujem s týmto riesením Šaca by mala pravidelné hustejšie intervaly a po rýchlodráhe by mohli jazdit električky tiez v hustejších intervaloch,cím by bola viac vyuzitá.
Presne km? Máš to odmerané? Tu nejde o ten kilometer ale o princíp.. Bol si niekedy v Krásnej? Vieš o koľko by to bolo predlženie linky 13 "na horu" od zastávky Žiacka? Tak sa prejdi, alebo si pozri mapu.. ? Ale o.k, to nieje teraz o slovíčkach...