To nemyslíš vážne!!! Pol dňa som sa s tým sral a tebe nič nedošlo??? Neprišla ani pošta alebo neprišli fotky? Mne vypísalo "správa doručená........." ? ?
359 regulerne hlasi, T6 a ostatne T3 nehlasia a nezobrazuju ani Pasmo a Cas. Ani rucne! NP KT8 hlasia zastavky len vizualne, akustika nie je doriesena (hlasi sa cesky). Ale ostatne vsetko funguje aj na 512.
Postup je v prispevku 8127, je to uplne rovnake pre vsetky typy vozov.
359 vie regulérne zobrazovať a hlásiť zastávky, aj keď "minule" ešte fungoval jediný reproduktor a to pri (v?) kabíne vodiča. Na druhej strane s tým vedia robiť (odhadom) možno štyria ľudia a tak je stretnúť hlásiacu 359 stále raritou.
Čo sa týka 517 a 521, technicky je všetko OK a neraz už zastávky zobrazovali, posledný stav o ktorom viem však bol ten, že akustické hlásenia ešte neboli nahraté... možno je to už inak, neviem. Ale veľmi rád by som bol býval pri tom, keď Shorty vyhlasoval názvy zastávok "ručne" na vonkajších hlásičoch (na streche) ? ?.
Ako je na tom 512, netuším...
Môžu hlásiť alebo aspoň ukazovať zastávky na transpíku vozy
napr. 606,607,608-609,612,617,622-623,628-629 ??????????
ak ano, nemozete mi nekto napisat postup ???????????????pls
vopred ? ? ? ? ? ?
Ano, 930 ako hovoris, od 980 Vyhradene pre DPMK postupne vsetky varianty (980-983 zam. linka1, 984-985 zam.linka2, 986-989 zam.linka3, 990 velky napis VYHRADENE PRE DPMK).
Peter:
Velmi velka cast sluzieb zacina, konci alebo prerusuje svoj vykon na linke zachadzkou ako linka RA do USS. Nie je v tom system, neda sa vypisat, ze len ta a ta linka ich ma. A dost casto sa to aj meni.
Tak postupne. Uz v dnesnom linkovom vedeni sa kazdu chvilu ocakava zrusenie linky 70, ktoremu by v paetach mala ist uprava grafikonov liniek 71 a 72 tak, aby boli poskladane v celom spolocnom useku pekne "na polovicu", hovori sa tomu dokonala koordinacia. Intervaly ranna spicka 12 minut, popoludnajsia spicka 15 minut, sedlo 20 minut, okrajovy rezim 30 minut. Ak to skratite na polovicu (su 2 linky), dostanete ranny zdruzeny interval 6 minut, popoludnajsi 7,5 minuty, sedlovy 10 minut a okrajovy 15 minut. To je aj podla mojho nazoru to najlepsie, co trolejbusom v dnesnom ponimani treba.
Ak tieto intervaly potom zachovame, vychadza z toho moj druhy spominany variant o 3 linkach 71, 72 a 73, pricom na 72
nasadime male vozy. Cize bez linky 70.
eMareq - nevidim potrebu stavat trolejbusy na Popradsku ulicu, sam dobre vies, ze intenzita prepravy je tam tak nizka, by bola hlupost resp. mrhanie peniazmi postavit tam tbus, hlavne ak mame pre trolejbus v meste aj zaujimavejsie "destinacie".
Nodes - pokial ja viem, tak upravu Namestia osloboditelov ma celu hradit firma, ktora financuje vystavbu Gayparku. je taky spracovany cely projekt a DPMK (a aj mesto) tak vdaka tejto investicii dostane aj opravene namestie.
Sarko - ano, mas recht, ze "stále je to len v teoretickej rovine, nič nie je uzavreté, ani potvrdené všetkými stranami". Este pred sviatkami mi sam riaditel dopravy vravel o nakupe siestych clankovych autobusov v roku 2005 a teraz toto. No ved uvidime, kocky su hodene, dalsi tah ale musi byt velmi skoro, pretoze taketo investicne akcie sa nezrealizuju za 10 dni..
1018: Vyhradná preprava pre U.S.STEEL je kód 930 Linka(robotník na prednom a bočnom paneli a na zadnom U.STEEL)+cieľ,a zamestnanecké sú kódy 980 nahor? Že?...
OPRAVUJEM info, že všetky SOLARIS-y majú nové BUSE--> 3506 ešte nemá. Takže zatiaľ ho majú SU15: 3501-3505,3507-3534, a určite ho dostane aj SU15CNG. a SU12: 5101-5103
... ináč SU15CNG nemá pod jazvečíkom nápis "nízkopodlažný" alebo "nizkopodtogowy" Ale je zase pravda,že tento nápis nemajú už aj napr.3501,3505(ten vzadu nemá ani jazvečíka),a asi celá 2.séria SU15 3505-3510 a aj 3520 atď... ☺
Nevie niekto, autobusy z ktorych liniek vykonavaju spoje RA do zeleziarni (rano, poobede a vecer) a potom sa naspat zaradzuju na tu linku ?
Viem napr. o L18.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bonzak