Reply on: J #975:
Keďže chalani nemajú jazykového korektora, preklepy by som chalanom bez mihnutia oka oželel. Každý, kto vie čítať, si chybné slovo vie bez problémov domyslieť. Horšie sú pravopisné chyby, ale aj nad tými sa dajú prižmúriť obe oči.
Najhoršie sú však chyby odborných termínov. Znova sa zopakujem, jeden z najhorších je, že séria T3SUCS z roku 1982, dodaná do Bratislavy a Košíc je zavádzajúco označovaná za T3SU. Že tak tvrdia publikácie dopravných podnikov, to sa ešte pochopiť dá, veď na nich pracovali aj ľudia, ktorí k tomu nemajú vzťah. Horšie je, ak to prezentujú publikácie a weby, ktoré sa tým špecializujú. Popísalo sa tu o tom mnoho príspevkov, potvrdili mi to aj zdroje priamo alebo nepriamo naviazané na ČKD, ale nikto si nedá námahu si to tiež overiť. Len preto, že sa to niekomu "lahšie" rozlišuje. Že v tom majú ostatní chaos, je asi vedľajšie...
Sarko
Ja si myslim, ze evidencne cisla v KE nie su umiestnene nevkusne.
Jednotlive trakcie maju presne urcene miesto umiestnenia evidencneho cisla, co je dokazom vkusu ako takeho. Samotna volba umiestnenia sa este dala povazovat za vhodne alebo nevhodne.
Co sa tyka kvality, tu je to uz naozaj horsie. Znova si vsak myslim, ze to nie je ubohost, ale pristup tej-ktorej prevadzky. Trolejbusova prevadzka trvala na lepenych cislach, ta je na tom najlepsie, aj ked i tu sa najdu striekane cisla. Vacsinou su to CVR (striekanie reklamy ide mimo danu prevadzku), ale su aj na niektorych nereklamnych, ale zrejme z dovodu DN a nasledneho narychlo nastriekaneho evid. cisla.
Ak sa mylim, opravte ma.