Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #9582:
Sorryle to má dosť ďaleko k NP busu ?
Reply on: Sarko #9580:
Kus Ta doplnim. Naco nam snivat o kdejakych modernych vozidlach, co i len o obycajnej T3RNEV, ked sa nevieme starat ani o to, co uz mame. Nevieme, ani nie sme ochotni.
Reply on: Isidor #9588:
Tak zatial to na ostravsky nater nevyzera. Ale ved prototyp. ?
Reply on: LUK #9582:
lenže oni nemaju 100% nízkopodlažný a 15m....
Nemal ten Ikarus 438 ktory je nišie patriť nam?http://www.freeweb.hu/buszok/ik438.htm
Sarko: www.nr.iMHD.sk 🙂
Reply on: LUK #9582:
No keď už nič, tak budeme mať prvý vlastný 100% nízkopodlažný CNG 15m autobus... ? snáď ? ?
LUK: V NR majú vlastné SORy? Inak ten náš SU15 CNG by bol možno zaradený aj skôr, nebyť predvádzacích jázd v iných mestách najprv v PL, potom v ČR a ktovie, či ešte nebude premávať niekde po SK 🙂
Košičania, tak dlho sa chystáte zaradiť prvý NP plyňák do pravidelnej premávky, až vás v tichosti predbehla Nitra... ? Odvčera prvé Ekobusy/SOR v premávke. ?
1018 OK..no škoda..krajšie by to bolo s tými Ťahanovcami...

Čo sa týka 3506, šiel som ním včera...hlásenie zastávok na KVP celé názvy....
Takže podľa info od Shortyho sa na 337 a 361 dá ľavá polovica osvetlenia samostatne vypínať. Na moderné výzbroje od Cegelecu DPMK ešte nedozrel. Najprv sa musí ešte viac skvalitniť údržba, vytvoriť zodpovedajúce zázemie a zaškoliť personál. A hlavne tu chýba odhodlanie a vôľa, spojená s ochotou sa o niečo také starať, ako nejaká bežná samozrejmosť.
Inač čo sa týka BUSE 3506 má ešte starú verziu.

A mám otázočku....všetky názvy sú veľké napr. SEVER - PRI HATI, prečo teda solaris 3501 vypíše veľkým len Madridska a s.Ťahanovce je malé? Dosť blbo to vyzerá a nezdá sa mi aby to nešlo prerobiť na veľký font tak isto, alebo sa mýlim? ?
Reply on: Nodes #9577:
Co sa progressu tyka s tym maximalne suhlasim , z tebou. ale vezmime si to aj z tohto hladiska. Kontajner z progresom stoji nieco okolo miliona. Ako sa vyjadril riaditel prevadzky elektriciek pri jednom z rozhovorov z nim je cast penazi vyhradenych na udrzbu elektriciek dost miziva, takze na progress mozme, este na par rokov zabudnut. Ale kludne sa do toho mohla dat neaka starsia vyzbroj ako je TV8 alebo TV14, ktora je tiez spolahliva. aspon by kusok DPMK usetril, na spotrebe elektrickej energie. sice zrychlovac nie je zla vyzbroj ale je zastarala a na jazdny styl vodicov v KE, je priam nahovno.
Co sa tyka MGcka, to je tak ked sa neopravi poriadne a nechaju sa stare loziska.
Reply on: Sarko #9571:
Hm. Co s atyka motorgeneratora, na 361 je ovela hlucnejsi, hluk je priam intenzivny. X-krat som s avyjadroval, ze farby su vecou vkusu a nazoru a stale si stojim za tym, ze ta zelena je otrasna. Este keby bol Progress, IGE, riadne sa vo vozidlach temperovalo atd atd... Ale to sme uz v inom meste. Takze az taky nadseny tou 337 nie som.
to bolo dobré, platím 5 korun na hodinu, hm.... to bude studňa
Reply on: Sarko #9572:
bratu alebo kto druhému jamu kope je u neho na brigáde ? ?
Ako je "Sarko" od zadu ? okras ? ?

bonzak alias \\

Reply on: Sarko #9571:
nevie to iekto vymazať ? dofrasa....
Reply on: bonzak alias \ #9570:
Kto druhému jamu kope, sám do nej spadne. ? Alebo ako raz povedal jeden môj bývalý poplašený spolužiak - kto druhému jamu jamu, sám do nej sám ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.