No síce chápem, že v KE nemáte výhybky stavané cez trolejový kontakt ale aj tak mi nie je jasné, načo je "chcípnutému" vozidlu zberač na vedení - žeby pre zvýšenie pravdepodobnosti strhnutia vedenia? A pri nakoľajovaní, to už vôbec nechápem. Radím si to medzi KE špeciality podobne ako nulovanie reverzu...
Sarko: ozaj, zabudol som sa ťa spýtať, včera medzi 12.00 - 12.03 hod, sme vzdavali úctu pamiatke obetiam tsunami, to akože zastali aj lietadla, ktoré boli momentálne vo vzduchu ? ? ?
V taký čas treba pozerať na podvozky, kde sú medzi nápravami brzdiče. Ťahaný/tlačený voz ich má odbrzdené a sú odchýlené smerom hore. Ak je tma alebo väčšia diaľka, treba pozerať na zberače, ktorý iskrí, ten je na hnacom vozidle. Alebo ešte jedno poznávacie znamenie, pri tlačení vodič nemá rozhľad pred vozidlo, ide pomalšie a cez vysielačku sa dohovára s vodičom z tlačeného vozidla. Vždy treba postupne a rýchlo pozrieť na tieto 3 veci a vždy správne odhadneš situáciu.
No v tej 337 to dosť hádže a divné zvuky to má, ale spravená je celkompekne na pomery DP. Najlepšie je že vodič sedí na sedačke ešte zabalenej v igelite ?
Novinky:
-dnes opäť sólo 361 na LR1,
-dnes v premávke aj sólo 414 zo súpravy 361+414 pravdepodobne na L4,
-dnes v premávke aj 337! Kurz L7,
-a nakoniec čerešnička na torte - vodič z 508 bol informovaný, aby si vypratal vozidlo, že by príprava na prevoz do Krnova? Každopádne, dnes ešte na L9, preventívne by som odporúčal nafotiť, kto má ruky, nohy a foťák
cBCK: je to vcelku dobra masinka, len este je potrebne vychitat uzivatelske chyby a male nedostatky
skoda ze ma nenapadlo vcera fotit, mal som vedla seba polozenych 8 kuskov DELL revizorskych citaciek, len bohuzial moj iPaq nema blesk,boli dost biedne svetelne podmienky...
ak sa to spravne nastavi a naucia sa, bude pohoda...
Sarko