ved mozu znova vyskusat splnit sen o prestupoch, ziaden bus na rychlodrahe okrem RA a prestupovat na Valcovniach, busy mozu ist na Ľ. dvor. pripadne do Volva cez Hanisku.
Teraz je služba D4613 T6 zmenená a vykonáva linky 6 1 R3 R6 a R1 a spoj o 15:48 teraz vykonáva služba D906
KT 523 ZV 4411 Vozovňa Bardejovská
KT 509 prevažne linka 9
701 (Veronika)
Ak je nedostatok Varií tak na službu D4619 je vypravené toto vozidlo inak jazdí len cez školský rok
Ostatné KT8 sú odstavené vo vozovni a jedno KT 537 slo na modernizáciu
1:1 náhrada voči električke, tie tri celodenné poradia by vedela vyriešiť nabíjačka v obratisku, inak by stačili klasické elektrobusy s pomalým dobíjaním
Súhlasím ale musím dodať že aj V.A. by bol dobrý a možno aj lepší keďže má 20 verejných autobusových nástupíšť (ak som správne počítal), čiže aj kapacitou by postačoval. A k otáčaniu autobusov je samozrejme stavaný. Plus bežnému cestujúcemu je lepšie prestúpiť úrovňovo a ešte k tomu na konečnej (ak by sa tam skrátili niektoré linky IDS, keďže dosť ľuďom by to aj mohlo pomôcť lebo R-ky jazdia predsa len aj do širšieho centra mesta prípadne aj k niektorým OC (Galéria, Aupark) ktoré sú body záujmu...
Zhodou okolností, odhliadnuc od celkovej atmosféry priestoru, by Valcovne vedeli fungovať ako terminál veľmi dobre, len chýba možnosť otáčania autobusov (aj v smere z Košíc, aj v smere do Košíc).
A teraz cez vysokoškolské prázdniny jazdí ako keď spoj o 15:48 z USS nejde? Inak KT8 a 701 majú tiež nejaké pravidelné služby či sú nasadzované nahodné? Ďakujem.
Ja len už keď sme v tejto rétorickej rovine...
Za mňa je rýchlodráha prežitok ktorý mal už dávno skončiť, skrátiť to po optimu/pereš a riešiť to elektrobusmi. V súčasnej forme zmysel nemá a každý zo scenárov ako by sa dala zachovať, by vyžadoval desiatky miliónov.
To je jasné, Ťahanovce sú nakreslené už 30 či 40 rokov, ale z pohľadu, kde trať už je, tak do Šace treba cca 1,5 km a potom môže byť súbežný bus zrušený. Vyslovene to beriem ako otázku, ako využiť viac rýchlodráhu a iné ma nenapadá. Takto by R1/R2 mohli jazdiť znovu mimo návozy v 30 min, a ako píše kolega nižšie, aj Poľov či Pereš či Lorinčík by na ňu prešli. No keďže sa nevybudovala ani trať na Luníky či z MMM zadom na stanicu, asi to je sci-fi.
Myslim si, ze debatovat tu o trolejbusoch je uplne zbytocne a aj tak to nikam nevedie, vsak predsa na magistrate sedia sami "dopravny inzinieri" a aj podla toho to tu v tomto meste tak vyzera
Mňa vôbec neprekvapuje, že sa nebuduje trať do Šace. Máme v meste oveľa väčšie sídliská bez električiek. Ak teraz Šaci stačia 2 klbáky za hodinu v sedle, tak sa tam nič stavať neoplatí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PetoMHD