Myslím, že Facebook sa dá nastaviť aj tak, aby sa naň dostal každý. Ja túto sa na túto platformu odmietam prihlásiť aj alebo si ju nainštalovať ale na základe odkazu som sa párkrát na tú vec preklikal aj bez obmedzení. A, otvorene povedané, nechápem, čo na tom ktokoľvek vidí. Môže sa niekto pokúsiť mi to vysvetliť?
Súhlas, DPMK si možno myslí, že ten Facebook môže čítať každý, ale nemôže. Stačí byť vo VPN (virtuálnej privátnej sieti) a už je tá stránka na Facebooku kompletne zamknutá. Facebook, podobne ako iné firmy, zamedzujú návštevníkom vstup použitím neverejných pravidiel, lebo to je akože ochrana proti hackerom zo zahraničia a človek si má domyslieť, prečo mu tá stránka nejde – bez oznámenia príčiny.
Malo by to byť urobené opačne. Všetko sa pridá na stránku DPMK a odtiaľ to automat skopíruje na Facebook. Takže Facebook by bol neudržiavaný, slúžil by len ako zrkadlová kópia sekcie aktualít z webovej stánky. Jediným jeho účelom by bolo ľahšie podávanie obsahu Facebookovej komunite.
Inštitúcia typu DPMK môže používať FB ako doplnkový informačný kanál, nie ako hlavný. FB môže čítať iba ten, kto je tam registrovaný a to rozhodne nie je ani nechce byť každý cestujúci. Takže aj v tomto zaspali dobu. Ja som si ročný PCL zakúpil v DPMK, a očakávam informácie o zásadných zmenách v poskytovaných službách od oficiálneho webu DPMK bez nutnosti sa niekam prihlasovať.
Podľa lokálnych médií sa od zajtra spúšťa združená E+A zastávka Amfiteáter pre smer NMM, pričom L12,18,19,55 už nebudú obsluhovať pôvodné stanovište pri benzínke. L13,22 ale majú ostať bez zmeny. Platí od zajtra, no DPMK sa doteraz neunúval informovať na svojom oficiálnom webe... naco šak teplo, veď si trošku zabeháme.
ved mozu znova vyskusat splnit sen o prestupoch, ziaden bus na rychlodrahe okrem RA a prestupovat na Valcovniach, busy mozu ist na Ľ. dvor. pripadne do Volva cez Hanisku.
Teraz je služba D4613 T6 zmenená a vykonáva linky 6 1 R3 R6 a R1 a spoj o 15:48 teraz vykonáva služba D906
KT 523 ZV 4411 Vozovňa Bardejovská
KT 509 prevažne linka 9
701 (Veronika)
Ak je nedostatok Varií tak na službu D4619 je vypravené toto vozidlo inak jazdí len cez školský rok
Ostatné KT8 sú odstavené vo vozovni a jedno KT 537 slo na modernizáciu
1:1 náhrada voči električke, tie tri celodenné poradia by vedela vyriešiť nabíjačka v obratisku, inak by stačili klasické elektrobusy s pomalým dobíjaním
Súhlasím ale musím dodať že aj V.A. by bol dobrý a možno aj lepší keďže má 20 verejných autobusových nástupíšť (ak som správne počítal), čiže aj kapacitou by postačoval. A k otáčaniu autobusov je samozrejme stavaný. Plus bežnému cestujúcemu je lepšie prestúpiť úrovňovo a ešte k tomu na konečnej (ak by sa tam skrátili niektoré linky IDS, keďže dosť ľuďom by to aj mohlo pomôcť lebo R-ky jazdia predsa len aj do širšieho centra mesta prípadne aj k niektorým OC (Galéria, Aupark) ktoré sú body záujmu...
Zhodou okolností, odhliadnuc od celkovej atmosféry priestoru, by Valcovne vedeli fungovať ako terminál veľmi dobre, len chýba možnosť otáčania autobusov (aj v smere z Košíc, aj v smere do Košíc).
A teraz cez vysokoškolské prázdniny jazdí ako keď spoj o 15:48 z USS nejde? Inak KT8 a 701 majú tiež nejaké pravidelné služby či sú nasadzované nahodné? Ďakujem.
Ja len už keď sme v tejto rétorickej rovine...
Za mňa je rýchlodráha prežitok ktorý mal už dávno skončiť, skrátiť to po optimu/pereš a riešiť to elektrobusmi. V súčasnej forme zmysel nemá a každý zo scenárov ako by sa dala zachovať, by vyžadoval desiatky miliónov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
afeno
Za mňa je rýchlodráha prežitok ktorý mal už dávno skončiť, skrátiť to po optimu/pereš a riešiť to elektrobusmi. V súčasnej forme zmysel nemá a každý zo scenárov ako by sa dala zachovať, by vyžadoval desiatky miliónov.