Myslím si, že tie sa tak skoro nenájdu. Stačí sa pozrieť na Ringhoffer #104, ktorý je nepojazdný a naposledy opustil priestory vozovne ešte v roku 2016. DPMK jednoducho nikdy nemal veľký záujem o zachovávanie historických vozidiel. A to platí aj dnes.
Historický? Obávam sa, že takýto pojem DPMK nepozná. Ani Tedomy sa nezachovali. Predsa len ani Tedomy, ani Citelisy neboli ku koncu prevádzky v najlepšom technickom stave. A keďže sa jedná o plynové autobusy, musel by DPMK kúpiť nové plynové fľaše, čo sa neoplatí.
V piatok 6. novembra 1964 v ranných hodinách začala sa doprava na rýchlodráhe medzi Košicami a Východoslovenskými železiarňami. Pravidelná preprava je z križovatky Zimná ulica - Petra Jilemnického cez sídlisko Nové Mesto k hlavnému vchodu do VSŽ. V špičke bude premávať 5 električiek - dvojičiek s kapacitou 1 100 ľudí jedným smerom.
ide o to že na Komenskeho ma linka 6 v smere na Stanične namestie medzi 14:50 až 15:20 polhodinu dieru...čomu dosť dobre nerozumiem a ano bavime sa o prazdninách...no od zastavky Namestie Maratonu už ide normalne ..z čoho mi vychádza že spoj po 15stej z Maratonu tam musi začinať.
MHDKOSICE123