Aby som nekecal, tá pri bráne Vozovny Kobylisy ostala, na zastávkach značky nie sú, ale pomôcky pre vodičov DPP mohli tieto zastávky zachovať, pod Karlovem stoja určite všetky tram, ale značka tam nie je, podobne Malovanka.
Skúste sa prípadne pozrieť, či tam vôbec je niekde značka. Lebo keď nie je, tak potom je otázne, či bezpečnostné zastavenie je tam vôbec prikázané. Ja som zbežne pozeral rôzne fotky v galérii a nenašiel som ju na nich.
Značku som videl iba dole kopcom k Amfiteátru a dole Alejovou. V obidvoch prípadoch je umiestnená na priečnom závese trolejí.
no a to je prave to ze bezne vidim manipulaky, ktore zastavuju az pred semaforom tym prvym co je tam...mozno aj to s aberie ako bezpecnostne zastavenie. Ale nevidel som tam iba tak medzi zastvakami elektricku zastavit.
Problém online diskusií je, že často sa píšu iba krátke vety a strohé súvislosti a tie nie je vždy jednoduché pochopiť. Ešte keď sa k tomu pridá netrpezlivosť čítať a netrpezlivosť vysvetľovať a začínajú sa posielať smajlíky na znak pohŕdania, vedie to len k napätiu a dotknutým reakciám opačnej strany. Je to ťažké. Ale osobne si myslím, že nie každému je dané chápať rovnako dobre a to je normálna vec a nerobí človeka horším alebo lepším. Preto si niekedy potrebujeme prejaviť viac trpezlivosti.
@LukyMHD: ak si prečítate niektoré príspevky ešte raz, k Vašej poslednej otázke je v nich zhruba toto: Vôbec nie je také jasné, ako ste napísali, že sa zastavuje na zastávke. Existujú jazdy električkou, ktoré na zastávke nemajú zastaviť. Napríklad presuny alebo fotojazdy. Ale keby niekde na trati bola značka bezpečnostného zastavenia, musia tam zastaviť VŠETCI. Ak by tá značka bola naschvál na úrovni zastávky, aby väčšina električiek naraz vybavila bezpečnostné zastavenie aj cestujúcich, bolo by to prevádzkovo efektívnejšie. Ale ak ide dole kopcom aj električka, ktorá zastávku neobsluhuje, musí tam zastaviť nie kvôli tomu, že tam je zastávka (aj tak na nej neotvorí dvere), ale kvôli tomu, že tam je ZNAČKA. Jednoducho, na zeleno-bielej značke sa zastaviť musí, či už je medzi zastávkami alebo na zastávke, inak je to porušenie predpisov. Ak ešte máte otázky, spýtajte sa.
Ja by som bol za takéto sci-fi:
jeden vyradený vozeň prerobiť na baterkový pohon, max. vlastná rýchlosť 10-12 km/h, časti dĺžky dať kabrio úpravu a pustiť ho v lete na Hlavnú. Vzdialenosti medzi zastávkami 3x menšie ako teraz. Na projekt by prispelo mesto a KSK.
žiješ v tých Košiciach, kde je problém dodržať bežnú dennú výpravu, a na linke 12 sa promenádujú prázdne klbáky, zatiaľ čo na 19, 71/72 je xy poradí krátkych?
tak máme toho málo, ale zas v jeden deň by T1,T2 a prípadne T3 celkom mohlo postačovať..A pri busoch sa nejak dohodnúť s tým veterán bus klubom Diamant keď už si nezachovali nič vlastné + 1 trolejbus..Ak to už nie je veľmi sci.fi
Pri tom 130. výročí dpmk by nebolo zlé vypraviť nejaké tie historické vozidlá na viaceré linky- napríklad každú nedeľu popoludní nejaký vložený spoj alebo niečo podobné
Change view
You can search for more expressions divided by the space.