Nejaký záver ?
Vie si niekto tipnúť, akú alternatívu či A alebo B si mesto vyberie ?
Podľa všetkého táto štúdia nepíše presne o tom že tá a tá alternatíva je rozhodne najlepšia, obe alternatívy posudzuje ako rovnako výhodné, avšak s tým, že tá čo počíta s obnovením trolejbusovej prevádzky má o trochu vyššiu cenu z dôvodu, že tam bude potreba kompletne opraviť trolejové vedenie, meniarne a podobne. Veľmi ma zaujíma aký bude výsledok, pri výbere alternatívy A, aké budú argumentácie, prečo sa neobnoví trolejbusová doprava, bude to ešte zaujímavé.
Vie si niekto tipnúť, akú alternatívu či A alebo B si mesto vyberie ?
Podľa všetkého táto štúdia nepíše presne o tom že tá a tá alternatíva je rozhodne najlepšia, obe alternatívy posudzuje ako rovnako výhodné, avšak s tým, že tá čo počíta s obnovením trolejbusovej prevádzky má o trochu vyššiu cenu z dôvodu, že tam bude potreba kompletne opraviť trolejové vedenie, meniarne a podobne. Veľmi ma zaujíma aký bude výsledok, pri výbere alternatívy A, aké budú argumentácie, prečo sa neobnoví trolejbusová doprava, bude to ešte zaujímavé.
5
Ale konečne som tu vnímal nejaké opatrenie, ktoré by malo pomôcť riešiť roky trvajúci problém chaotického lietania krátkych vozov na nosných linkách. Určite však nie je správne, ak sú tam zaraďované cielenie (viď 36 čo píšeš, rovnako aj 27 víkendy dlhodobo).