Nerozumel som celkom informácii o zlepšení intervalov na L12, ale teraz vidím (čo tam ale neuviedli), že je to kompenzované nasadením krátkych vozidiel. Ak je to snaha o stabilizáciu nasadzovania klbákov na kľúčových nosných linkách (pri ich súčasnom nedostatku), tak hovorím KONEČNE niečo rozumné.
A keď už chválim, tak pochválim aj toto leto výrazné zvýšenie počtu vozidiel s funkčnou a aj fungujúcou klímou. Aspoň pri kĺbových SORoch určite. Neviem, čo sa udialo, ale oproti minulým letám funguje klíma aj v starších vozidlách, kde som ju v niektorých predtým snáď ani nezažil. Potešilo, v tomto extrémnom lete dvojnásobne.
Zvykla jazdievať 1001-ka na objednávkach, ale odkedy bol spadnutý strom pri Tescu, ktorý poškodil trolejové vedenie, tak vonku nevyšla. 1000-ka momentálne chátra v priestoroch graráží v Šaci, spolu s 1005 a 1006.
5
A keď už chválim, tak pochválim aj toto leto výrazné zvýšenie počtu vozidiel s funkčnou a aj fungujúcou klímou. Aspoň pri kĺbových SORoch určite. Neviem, čo sa udialo, ale oproti minulým letám funguje klíma aj v starších vozidlách, kde som ju v niektorých predtým snáď ani nezažil. Potešilo, v tomto extrémnom lete dvojnásobne.