Reply on: 5 #86296:
Súhlasím, ale keďže majiteľ OC je zároveň majiteľom pozemku (a bohužiaľ, je majiteľom aj pozemku cesty na ulici Pri prachárni od križovatky Alejová x Gemerská x Pri prachárni až takmer po križovatku pri KFA [C 501/209],) možnosti mesta sú obmedzené.Ja zas žasnem, že odkedy sa postavilo OC v 2001, tak žiadne z vedení magistrátu (od Trebuľu, Knapíka, Rašiho až dodnes) sa nepokúsilo o to, aby pozemok pod hlavnou cestou (ulice Pri prachárni) sa dostal do majetku mesta a to napriek tomu, že veľa ľudí sníva o električkovej trati vedenej po tomto pozemku... V súčasnej finančnej situácii je to už prakticky nerealizovateľné.
Dispecer
Mesto sa proti tomu postavilo, keďže by MHD vďaka tomu nejazdila k OC (OC vo všeobecnosti sú významným zdrojom a cieľom cestujúcich) a zároveň by prišla o jediné obratisko široko-ďaleko (najbližšie je OC Optima a aj to nemá takú kapacitu, aby sa sem predlžovali 15 a 16 - teoreticky by mohli kopírovať obracanie podľa 34, ale pred Vianocami a v čase akcií na parkovisku by to bol problém).
Preto sa dohodol kompromis v podobe dvoch protismerných zálivových zastávok na obslužnej ceste v strede parkoviska. Samozrejme, nie je to ideálne - a pravdepodobne to bude fungovať tak, že jedna z liniek 15 a 16 sa bude otáčať protismerne k druhej, aby bolo možné tam vôbec odprestávkovať.