Reply on: samkoh #85075:
Nie som si vedomý vulgárnych výrazov. Že by idiotina ? , dalo by sa tiež povedať hlúposť, nekompetentnosť, diletantstvo. Na tom trvám, DPMK a plánovači mhd v Košiciach sa už historicky dlho dopúštajú nezmyselných riešení. Trať radnica st.m.-kruháč-xvss nesplňuje podmienky zmysluplnej obchádzatelnosti centra. V obchádzanej časti by musela byť zavedená náhradná doprava. Ako som spomenul v súčasnosti vnútená linka 9 túto obchádzatelnosť splnuje za cenu výrazného nárastu času a dlžky trasy.
monoblok
Okolo Watsonky nie je ziadny ciel, kam by si cestoval cez vikend resp je tam obsluzeny ten zvysok linkou 7. Jediny zmysel teda dava bezpecnost pri odboceni na Zimnu.
Co sa tyka linkoveho vedenia, mam pocit, ze vsade na Slovensku je to chaos, ale zrejme to bude mat rozne dovody. Ci uz to su financie, teda neochota prihodit par drobnych a nakreslenie taktovej dopravy, pri SADke je to zase, grafikon si kreslime my podla sluzieb a kraj da peniaze, ze ludom utecie autobus o 5 minut pred prichodom vlaku, na to sa neberie ohlad, pretoze zase existuje Anicka, ktora uz 10 rokov konci v robote o 3 a ma presne vypocitane, kedy si ma pichnut v robote, aby ten autobus stihla. Ak by cakal dalsich 10 minut, tak je to pre nu neatraktivne.
Ved na Moskovskej je sice miesto urobit nejaky terminal pre odstavenie SAD aj ukonecnych MHD liniek, ale uz dlhe roky sa tam prakticky toleruje provizorium, kedy sa tam autobusy rozne otacaju prip stoja az v jazdnych pruhoch.