Nasiel som tam aj prispevok k elektrickovym tratiam, nakolko sa ho na to obcania dost casto pytaju: "Električkové trate sa rozširovať budú, toho sa naozaj neobávajte. (letisko, šaca, ťahanovce) To ale nejde z večera do rána.
Aj výstavba rodinného domu potrebuje niekoľko rokov od myšlienky, financovania, povolení až po realizáciu.
Okrem toho máme tretinu súčastných tratí v zlom stave a ich oprava bude stáť 200 mil eur. Museli sme projektové kapacity, prípravu stavebných povolení ako aj zháňanie peňazí presunút tu."
Aj výstavba rodinného domu potrebuje niekoľko rokov od myšlienky, financovania, povolení až po realizáciu.
Okrem toho máme tretinu súčastných tratí v zlom stave a ich oprava bude stáť 200 mil eur. Museli sme projektové kapacity, prípravu stavebných povolení ako aj zháňanie peňazí presunút tu."
reparil
ze DPMK zistuje ci ju unesie strecha
vystizny koment pod clankom: Tie električky sa objednali za primátora Rašiho,riaditeľ DPMK bol tuším Majza.Treba pánov v týchto horúčavách priviazať o stoličku v električke a voziť ich 12 hodín po meste.Možno im dopne,ako super cestujú obyvatelia mesta.Pozdravujem voličov smerohlasu.
alebo: Môžeme poďakovať Richardovi Rašimu a Richardovi Majzovi, toto je hlavne ich maslo a snáď sa raz dokáže aj takýmto ľuďom, aká provízia sa za kúpu týchto električiek zobrala.... Stačí porovnať kde bývali pred voľbami, čo vlastnili a na čom jazdili a ako to bolo po voľbách keď odišli, určite by sa pár nezrovnalostí našlo.. A určite sa pripájam k názoru, že neschopný aktivista v čele mesta už dávno mohol riešiť s kompetentnými nápravu...
Pamätám sa na Rašiho argumenty ktorými obhajoval nákup električiek bez klimatizácie (vraj to je neefektívne, nepomáha to, lebo sa často otvárajú dvere a podobne). Pravdepodobnejšia teória bude tá, že spriatelená firma nedokázala v tom čase buď technicky, alebo cenove splniť podmienku klimatizácie, tak ju jednoducho nepožadovali. (Však sa pán bývalý primátor určite nevozí do práce električkou.). Tak nám pán Raši nakúpil predpotopné električky, dizajnovo na úrovni 80-tych rokov minulého storočia a technicky zastaralé.
Keď sa budeme potiť a zadúšať v košických električkách počas horúčav, s vďakou zaspomínajme na bývalé vedenie mesta.
To samozrejme neospravedlňuje terajšie vedenie mesta, ktoré nie že problém neriešilo, ale v podstate neriešilo nič. Napr. parkovanie, trolejbusy, lesy reklamných tabúľ v centre a na budovách a t.d.