Reply on: Terepin #84196:
SOR ky su konštruované tak, že vodič sedí nízko a prakticky na úrovní konca dverí, akýkoľvek človek, predmet vo dverách bráni vo výhľade na pravú stranu. V iných typoch autobusov v KE tento problém nie je taký očividný. To je môj názor na základe mojich skúseností z cestovania aj jazdenia. A kedže väčšina vozoparku je tvorená SORkami, preto je v súčasnosti viac konfliktov o predných dverách, ako dávnejšie. V Citelise aj keď niekto vo dverách stojí, nezavadza, ani sa kabína vodiča až tak nevyvetrá ako v SOR. Solarisy majú polovicu dverí oddelenú, resp. celú kabínu. SORy sú proste tak super poriešené, že šoferom prepína
110mat110
Cesta do prace MHD mi v rannej spicke trva podla IMHD 20 minut. 10 minut mam peso na zastavku a od zastavky k praci. Realne 3/5 prestupov z busu na elektricku nestihnem a tak musim cakat zvycajne dalsich 5 minut na dalsiu. = 35 minut.
Autom je to podla google maps 12 minut. Mne to zvycajne vratane parkovania trva 15-17 a dve minuty peso do firmy. = 20 minut.
Kategoria sama o sebe je cesta domov. V sedle domov mam velmi zly pripoj a tak mi cesta bezne trva aj 45minut (vratane 10min. chodenia) autom rovnakych 20 tak ako tam. Auto doma zaparkujem do dvora. Neriesim.
A na bicykli mi ta ista cesta trva zhruba 35 minut. A prezliekanie a sprchu do toho nemusim pocitat, lebo to som uz presiel branou v praci.