a koho by ste z tychto troch zvolili vy? ktory z nich by bol z hladska progresu dpmk pre kosice najlepsi? skuste sa vyjadrit osobne mi tie mena takmer nic nehovoria..
Hrozne by som chcel vidieť prezentácie ostatných, ktorí sa do finále nedostali. Lebo ak títo traja boli tí najlepší zo všetkých, tak potom je toto výberko zrelé na zrušenie...
Navrhujem doplniť do vozidiel ešte 1 leták do kampane Čo prinesie zmena tarify:
Viac krátkych vozidiel na nosných linkách = skracujeme kolóny v zápche.
To je mi jasné. Vzhľadom na to, že pantograf má 4-násobnú kapacitu a peršing s plesňákmi 2-násobnú oproti tej dnešnej pri používaní bagety, navrhujem aby za deň pustili z Moldavy do KE len jednu takú súpravu. Bude bohato postačovať na tie masy cestujúcich.
To je pekné, aj tomu rozumiem, že ide o infraštruktúru a nie o dopravné prostriedky.
Len aby to nedopadlo tak, že drôty naťahajú a nebude elektrická jednotka, ktorá by tam jazdila.
Vie niekto, prečo sa v novej tarife zrušilo zľavnené cestovné pre invalidných dôchodcov? Prečo sa to nijako nekomunikovalo? Ak si invalidný dôchodca zakúpil pred 1.9. zľavnený mesačník, platí mu aj po 1.9., keď už nemá nárok na zľavu?
Táto hlúposť, ktorou je výmena cestovných lístkov - to snáď mohlo vzniknúť len v Košicoch.
Veď DPMK získava tržbu de facto v momente, keď si niekto lístky kúpi. Prečo by potom tento lístok nemohol platiť aj po termíne zmeny tarify? Lebo "medveď".
Alebo by mohla otázka stáť tak, prečo by samotné druhy lístkov nemohli byť špeciálne identifikovateľné bez ohľadu na aktuálnu tarifu?
Niečo podobné funguje čiastočne pri poštových známkach. Aj tam existujú známky označené tarifou (napr.T2) a nie hodnotou poštovej známky.
Ak si kúpiš takúto poštovú známku, tak ti platí aj dnes, aj zajtra, keď sa zmení poštová tarifa.
A takto by to malo fungovať aj pri cestovných lístkoch na MHD.
myslavcan