hlavne nech nahradia 4 zastavkovy listok to im treba pripominat neustale, jednoznacne by mal byt 15 minutovy za 60 centov ,to by bolo najspravodlivejsie..
Tak uvidime co z toho bude...obnovit treba vsetky trakcie a nech sa zavedu nazda kludne aj trolejbusy..zvysenie cestovneho? uvidime ako to bude ale ked zvysia chcem vidiet aj vysledky ... a nech pridaju aj vodicom. Hlavne chcem vidiet vysledky nie len reči.
Len taká poznámka, autobusy sa ani nemusia vysúťažiť. Rámcové dohody sú podpísane na 30 kĺbových vozidiel (9 z toho už máme dodaných) a 15 krátkych vozov. Stačí už len podpísať dodatočnú zmluvu o kúpe a vozidlá môžu objednať bárz aj hneď.
Lacnejšie lístky na kartách sú síce fajn, no ten návrh mi príde rozpačitý.
1. 4zCL zrušený, 15-minútový opäť a zas nezavedený.
2. Nielenže sa naďalej drží pri živote nezmysel extra lístok na nočnú dopravu, ale ešte zdražie z 1 € na 1,50 €.
3. Zvyšovanie cien dlhodobejších lístkov mi príde dosť nevhodné. Beztak mi tie ceny prídu neprimerané poskytovaným službám.
Posrasek uz ma 21. storocie davno. Plat zvyseny, ajfon v keseni, ma zarobene a moze sa skerit z Korzar a spol. a vymyslat PR do kosidednes a podobnych platkov.
Platy MHD sa zaplatia z listkov, ha ha haaa. Ludia budu este viac jazdit autami - pohoda, dochvilnost, flexibilita. Tu bezplatnu mohli kludne zvysit na 80r, naco 70r?
Nakup autobusov to je taka rozpravka, ktorej neveria ani len najskalnejsi voli(ci). Prva vec co povedal je krizovy manazment. Uz to slovo evokuje, ze nie je z coho nakupovat. Alebo klamal?
EEI vysudi z kosicanov aj gate a Posrasek sa bude iba smiat z vasej hluposti. Ale ved on zarobil.
Smer nie je cesta, ale cesta nie je ani mensie zlo typo Posrasek.
Velmi sa mi paci koncepcia drahe papierove listky, lacne karty.Tymto smerom sa to ma uberat. Som za. Este do toho zakomponovat smart hodinky/platobne karty a konecne budeme mat v KE 21. storocie.
tak vazeni zeby Lukyho volanie a prosby vyslysane? dpmk a mesto maju v plane pokracovanie obnovy vozoveho parku az do roku 2022 , idu sa nakupovat nove parcialne trolejbusy v pocte 30ks, plus su v plane rocne 20-25 autobusov a do 30 elektriciek(predpokladam uz plne nizkopodlaznych a klimatizovanych tentokrat) plus v plane je samozrejme dokoncenie modernizacie el.trati- MET II. v celom rozsahu + su spominane aj nejake nove trate(predpokladam na letisko a na tahanovce) ,tak predsa sme sa dockali yesss!!! https://kosicednes.sk/udalosti/pribudnut-maju-nove-vozidla/
na uvod sa budu kupovat pravdepodobne autobusy: "V roku 2019/2020 by sme chceli financovanie nákupu autobusov zabezpečiť prostredníctvom eurofondov. Pripravujeme žiadosť o nenávratný finančný príspevok na nákup 16 kusov 18-metrových, 4 kusov 12-metrových autobusov a dvoch elektrobusov."
ale aby som nepisal len dobre spravy pocas leta sa bude rokovat a pravdepodobne dojde k zdrazeniu tarif mhd listkov ktorych ceny dlhsie nerastli a co je asi najhorsia sprava dojde vraj k zruseniu 4 zastavkoveho listka! a to vraj bez nahrady, toto nesmieme dovolit! minimalne ho musia nahradit 15 minutovym trebars za 60centov! je potrebne to polacekovi a na vedenie dpmk napisat! kompenzacia za 4 zastavkovy musi nejaka byt https://kosicednes.sk/udalosti/o-kolko-zdrazie-cestovne/
O akom MET 3 je tu reč?
Košice si vyčerpali pridelené peniaze z EÚ fondov (programovacie obdobie 2014-2020) už samotným MET 2.
Zrušená bola len súťaž na prípravu projektovej dokumentácie. To sú odrobinky oproti skutočným stavebným nákladom (max.do 3 . Má sa teda nanovo urobiť súťaž na projektanta! nie na stavebné práce.
Ak nemám pripravený projekt, ako chcem stavať.
Z toho, čo som napísal je jasné, že najneskôr do r.2022 sa nezakopne na električkových tratiach.
Najskôr treba pripraviť projekt, potom príde nová centrálna vláda, bude rozmýšľať, ako použiť eurofondy a hneď budeme mať rok 2022 (nové program.obdobie bude 2021-2027).
Snazi sa ako? ze nam tu budu premavat stare trolejbusy? fajn zaciatok dobry ale to chce aj komplexnejsie riesenia aj ked ano nie vsetko hned sa dá. Ja sa nebranim novym trolejbusom v poriadku nech sa obnovi TD v meste ale netreba zabudat ze tu mame dalsie 2 trakcie a to busy a elektricky. Mnoho busov uz je opat po zivotnosti a elektrickych KT ani nehovorim..toto sa kedy bude riesit?
Ja ta nepotrebujem presviedcat ja sa pytam kedze dobre zrusila sa MET 3 alebo ako sa to nezyvalo pytam sa kedy sa realne dokoncia ostatne trate..Ok to co sa dialo za smerakov mozno nie je uplne super ale vzdy lepsie ako keby sme nemali nic..Polaček sa zasjtrajal ze bude lepsi sko smer prosim ma moznost..chceme dokoncit reko trati? chceme. Chceme nove autobusy, elektricky či obnovit treolejbusy? chceme. Tak nech riesi. Ja som zvedavy ci sa dokoncia tie reko trati nemusi to byt riesene smerackym sposobom ale nech sa to riesi.
To máš pravdu, že tých 160 bude najmenší problém. Je to totiž jeden z najvytazenejsich úsekov na Slovensku a milé ŽSR tam chcú tresnut AH namiesto AB, čím sa zníži priepustnosť trate, nehovoriac o koľajach v staniciach pre nákladnú dopravu.
Nejdem obhajovať Polaceka, ale Rasi mu tam nechal pár kostlivcov, ktoré určite hatia plány, ťažko budeš rozvíjať trolejbusy, ak máš podnik tesne nad okrajom priepasti a to si musia uvedomiť aj vodiči. Druhá strana veci je, ze skutočne zle finančne je na tom mesto už roky a nic sa nerobí. Dôvodom môže byť aj to, ze sa pozície dávajú ľuďom za zásluhy ci pred dôchodkom, aby dožili, ale takto sa nikam neposunieme. Tu situáciu s parkovaním hrubo nezvládli, ak mesto ešte bude musieť platiť EEI za to, že zaviedli vlastné automaty a nemali doriešené zmluvy a právne otázky.
S499, nemám viac nickov a do diskusie dávam normálne príspevky a nerobím zo seba hulváta
Tých „len“ 160 medzi Košicami a Kysakom je skutočne najmenší problém. Mimochodom, v nadväznom úseku čokoľvek viac než 160 znamená výrazne odlišné vedenie trate a rušenie zastávok. Kvôli rýchlikovej vozbe raz za dve hodiny, pár ICčkám a nočákom jedna a pol Pendu z/do Prahy a nočákom, ktoré ak sú vedené aspoň trošku rozumne, tak im je skutočne jedno, či pôjdu 140 alebo 200.
Síce si môžme kresliť po Slovensku VRTky na každú svetovú stranu, ale dopadne to asi tak, ako čmáranica z Prahy do Drážďan na 350 km/h „raz niekedy po roku 2035“. Medzitým mal Nemec tendencie zarezať jestvujúce ECčka, tesne potom čo Čecha vysekíroval s vozmi...
Snazi sa o obnovu trolejbusov, sutaz na nove autobusy sa mi zda, ze len vyhlasili, kto doda autobusy o tom ze ich maju dodat v najblizsej dobe nepadlo slovo (aspon tak viem)
Reko trati, vsimni si ako su pekne urobeme IKD a MET stavby viac k tomu sa ani neda povedat (staci sa pozerat na umiestnenie informacnej tabule na zastavkach a napr. Na stanicnom namesti na umiestneni obrubnikov, v skratke cele zle)
Zvysenie platu, ak viem ta pri prieskume sa zvyseniu platu nebranil ani petrusko, a treba pamatat, ze primator nie je smer takze peniaze od vlady nebude mat az tolko.
A este tu poznamenam ze Polaceka som nevolil ale podla mna je stale lepsie ako smer.
TheEnd0910
https://kosicednes.sk/udalosti/poslanci-rokovali-o-koncepcii-rozvoja-dpmk-odborari-ostry-strajk-nevylucili/