To máš pravdu, že tých 160 bude najmenší problém. Je to totiž jeden z najvytazenejsich úsekov na Slovensku a milé ŽSR tam chcú tresnut AH namiesto AB, čím sa zníži priepustnosť trate, nehovoriac o koľajach v staniciach pre nákladnú dopravu.
Nejdem obhajovať Polaceka, ale Rasi mu tam nechal pár kostlivcov, ktoré určite hatia plány, ťažko budeš rozvíjať trolejbusy, ak máš podnik tesne nad okrajom priepasti a to si musia uvedomiť aj vodiči. Druhá strana veci je, ze skutočne zle finančne je na tom mesto už roky a nic sa nerobí. Dôvodom môže byť aj to, ze sa pozície dávajú ľuďom za zásluhy ci pred dôchodkom, aby dožili, ale takto sa nikam neposunieme. Tu situáciu s parkovaním hrubo nezvládli, ak mesto ešte bude musieť platiť EEI za to, že zaviedli vlastné automaty a nemali doriešené zmluvy a právne otázky.
S499, nemám viac nickov a do diskusie dávam normálne príspevky a nerobím zo seba hulváta
Tých „len“ 160 medzi Košicami a Kysakom je skutočne najmenší problém. Mimochodom, v nadväznom úseku čokoľvek viac než 160 znamená výrazne odlišné vedenie trate a rušenie zastávok. Kvôli rýchlikovej vozbe raz za dve hodiny, pár ICčkám a nočákom jedna a pol Pendu z/do Prahy a nočákom, ktoré ak sú vedené aspoň trošku rozumne, tak im je skutočne jedno, či pôjdu 140 alebo 200.
Síce si môžme kresliť po Slovensku VRTky na každú svetovú stranu, ale dopadne to asi tak, ako čmáranica z Prahy do Drážďan na 350 km/h „raz niekedy po roku 2035“. Medzitým mal Nemec tendencie zarezať jestvujúce ECčka, tesne potom čo Čecha vysekíroval s vozmi...
Snazi sa o obnovu trolejbusov, sutaz na nove autobusy sa mi zda, ze len vyhlasili, kto doda autobusy o tom ze ich maju dodat v najblizsej dobe nepadlo slovo (aspon tak viem)
Reko trati, vsimni si ako su pekne urobeme IKD a MET stavby viac k tomu sa ani neda povedat (staci sa pozerat na umiestnenie informacnej tabule na zastavkach a napr. Na stanicnom namesti na umiestneni obrubnikov, v skratke cele zle)
Zvysenie platu, ak viem ta pri prieskume sa zvyseniu platu nebranil ani petrusko, a treba pamatat, ze primator nie je smer takze peniaze od vlady nebude mat az tolko.
A este tu poznamenam ze Polaceka som nevolil ale podla mna je stale lepsie ako smer.
Zdar mudrlant--povedz mi co spravil Polacek odkedy nastupil do funkcie pre MHD. Jednu pozitivnu vec daj..potom ti uverim ze nepises somariny. Ja ti poviem co urobil..zvysil si plat na zaciatku fukcie, zrusil reko trati a dodnes nevyhlasil ziadnu novu sutaz na reko,a pokila viem bola sutaz aj na dodavku novych busov pre DPMK a aj ked neviem v akom bola stadiu ale tiez sa to zrusilo..strajkovali mu vodici minimalne 2x hned od zaciatku co nastupil..preco asi? tak a teraz mi povedz relevantny dovod precoi by mal tento somar ostat vo funkcii primatora.
Prva vec co urobi Posrasek po volbach je odsuhlasit si zvysenie platu, lebo je predsa geroj a uz toho za par hodin stihol tolko az to vyzaduje zvysenie platu.
Prva vec co chyba od zaciatku MS v Hokeji, najvacsej udalosti v Kosiciach, 60centove/30minutove listky.
Zaujimalo by ma za co teda berie Posrasekov manazment DPMK peniaze? Alebo este stale sa vyhovaraju na byvale vedenie a dalsi 3 roky este budu?
K tým displejom, na SOŠA boli osadené správne? Teda mal byť jeden displej aj na zastávke eurobusu? Lebo teraz sú na jednej strane 2 displeje a v smere do centra ani jeden a eurobus nemá na žiadnej inej zastávke elektronické odchody
Ktorý odborník navrhol na autobusovú zastávku Dom umenia, smer NO 3-riadkový displej? Čistý výsmech. To je jedna z mála zastávok, ktorá by si počtom liniek a rozmanitosťou smerov žiadala aj 10-riadkový...
Súhlas, aj ja si myslím, že toto nikdy nemalo byť objednávané ako označník pre väčšie mestá, kde je jasné, že limit 6 liniek na jeden označník (ktorý je daný miestom na nálepky) nestačí. Keď už nie tie zábradlia a zle vedené koridory pre peších, tak sú to tieto označníky, ktoré sú dokladom amaterizmu resp. lajdáctva pri rekonštrukcii. Ako keby ich vyberal človek, ktorý nemá vzťah k reáliám MHD. Tieto označníky sú podľa mňa obstojné na zastávky mimo centra (vitrína sa využije ak zastávka nemá vhodný prístrešok a horný panel kde stačí málo liniek), ale pre centrum treba mať verziu bez vitríny (alebo s malou vitrínou na jeden výlukový oznam) a s panelom tvoreným modulmi (riadkami) na nálepky, ktoré sa dajú odhora smerom dole dokladať a odoberať podľa potreby, takže označník stále vyzerá primerane počtu liniek.
Pokračovanie tohoto amaterizmu by som videl v tom, ak by sa tieto označníky NAĎALEJ objednávali na nevhodné zastávky.
Podľa mňa sa to dá časom zachrániť vyrobením označníkov vhodných pre centrum a po 5 rokoch eurofondovej stavby prehodením existujúcich nevhodných označníkov na zastávky mimo centra, kde poslúžia dobre.
S499.1023