Reply on: pandacierna #83589:
Pokiaľ VODIČ vyhodnotí, že večer o jedenástej či kedy vo vozidle nie je ani náhodou miesto na tri bicykle, bolo by asi namieste posúdiť, či má VODIČ dostatočné kompetencie mať takúto kompetenciu.A k tomu núteniu porušovať CP. To je dojemné. Takže poďme na to striktne predpisovo.
Začnime okamžite trestať vodičov, ktorí posledné kolo idú ako Emmerson Fittipaldi, lebo šak sa ponáhľa domov a tie tri nadbehnuté minúty sú pre neho z nejakého ťažko pochopiteľného dôvodu strašne dôležité.
Poďme strhávať sumičky z platu vodičom, či si z nočáku robia Rally Monte Carlo.
Poďme striktne trestať diskusné krúžky pri kabíne vodiča.
Keď už sa ideme hrať na striktnosť, tak na obe strany. Padni, komu padni.
Lenže istá skupina vodičov je presvedčená o svojej absolútnej nenahraditeľnosti a snáď aj nedotknuteľnosti a nejakým zázrakom už pomaly majú kompetenciu kafrať do vecí, o ktorých nemajú čo rozhodovať v miere, v akej sa to deje dnes.
A tak nám klbáková trhaná po príchode zo železiarní skončí a na 27 sa dotiahne šacavoz - podotýkam sólo v popoludňajšej špičke na akože nosnej linke. Jednému je dlhá taká služba, iný sa sťažuje na malé výkony, tamten chce končiť turnus zásadne krátkou službou, jeden sa sťažuje, že robí večne tú istú linku, inému vadí, že za turnus vystrieda sedem liniek. A tak ďalej, a tak ďalej.
Cestujúci substrát je úplne nepodstatný - a že pre vodičov, to by mi až tak veľmi neprekážalo, ale ono sa tu večne nejaký macher, ktorý im to podľa želania nakreslí a zobehuje len aby bol pokoj. Vodiči budú zasa pár mesiacov ticho (až kým si nenájdu zas iný problém) a teľatá v buse sa potlačia, resp. po pár mesiacoch sa už ani nebudú musieť, lebo časť z nich sa na takéto služby zvysoka vykašle a presadne do IAD
![🙂](/data/img/emoji/1f642.png)
mi.v