tu je oficialne prva trava na SNP, hned to inac vyzera! https://lh3.googleusercontent.com/-krS197zUFUY/WqF1-t8FyPI/AAAAAAAAJv0/kZODgbkQFogkcr0iClLRd5nvh57WJEDtgCHMYBhgL/s912/IMG_0003.JPG https://lh3.googleusercontent.com/-m_7a7spRZqQ/WqF1_Lmm81I/AAAAAAAAJvs/Q6nlo-iSvp0D1Kgf_tG7jZmqhrzpCu5IwCHMYBhgL/s912/IMG_0004.JPG https://lh3.googleusercontent.com/-q3-OKvZASUU/WqF2DDdB9QI/AAAAAAAAJvw/9H0m7YmlM6Y95-7GzzTulUVGKzc0e7a8ACHMYBhgL/s912/IMG_0011.JPG nemohli takto spravit aj Komenskeho ci Bozenku? velka skoda nevyuziteho potencialu..
mi.v
Na druhej strane, vieme, že to nie je systematické riešenie, lebo po cestujúcom by sa čakalo, že má poznať usporiadanie prestupných uzlov a vzdialenosti medzi ostrovčekmi a pod. Ale vo väčšom meste už človek každý jeden uzol nepozná. Nastaviť si bezpečný čas na prestup 3 minúty znamená, že sa nenájdu prestupy o 1 minútu, pri ktorých stačí zostať stáť na tom istom ostrovčeku. A zase pri zlých uzloch 3 minúty sú málo, ak chodec nechce prebehovať cez cesty na červenú a pod. Preto dlhodobé riešenie je mať vzdialenosti alebo časy medzi ostrovčekmi v plánovači. Zakomponovanie okolností prestupov robí plánovač realistickejší, hoci vo vnútri sa stáva zložitejší.