Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 2411 #82716:
1. Stránky imhd.sk nie sú stránkami DPMK.

2. Sťažnosti na MHD Košice treba podávať tu:
https://www.dpmk.sk/kontakty/vybavovanie-staznosti

3. Miesto mrznutia na zastávke ste mohli zavolať radšej na Dispičing DPMK - 055/6407431 alebo 055/6407432.
Reply on: 2411 #82716:
Argument bude ten že je zima a je toho viac pokazeného a zachádzka na U-shin, čo viem, tak vodič rozhodne či tam zájde alebo nie, podľa toho či tam stoja kamióny, tak tam isť nemusí a nechať vystupovať cestujúcich v "kruhači" nieje najlepšie keď okolo jazdia auta. Možno keď si tam firma poprata a auta nebudú stáť na vyhradenom mieste pre autobusy......
Reply on: 2411 #82716:
Sťažujete sa na nesprávnom mieste. Niekedy sa pri registrácii na tejto stránke objavovalo upozornenie, že toto nie je stránka DPMK ani žiafneho iného dopravného podniku, neviem, či je to tak stále. Toto je stránka fanúšikov, napíšte priamo DPMK, tu oficiálne nie je nikto kompetentný vám odpovedať.
Reply on: 2411 #82716:
Ako píše básnik "všetko je v súlade s projektom". ?
Aj v pondelok vynechala L71 o 19:59 z N. Oslobod. A hlavne že L10 prázdna a L15 vozila vzduch. Ale viem že môj príspevok okomentujú. Počítam s tým.
Keby malo byť hlasovanie ktoré sídl.je najluxusnejšie obslúžené s MHD tak vyhrajú Železníky.
vynechane spoje X6

Vie niekto kompetentny napisat preco nesli dnes rano autobusove spoje X6 v case 06:54, 07:06, 07:18 zo zastavky Nova nemocnica smer Stanicne namestie??

v tom vetre a mraze stat rano pol hodinu a cakat kedy sa konecne objavi X6 a ona nic, jedna, druha tretia a nestihnut do prace, o tom ani nehovorim, ziadne nahradene vozidlo!

dnes rano som nemala ine slovo na Vas len banda debilov, nekompetentnych, nezvyknem prispievat ani byt utocna, ale dnes mi to naozaj neda,

navyse dalej sofer autobusu c.23 absolutne nepozna svoju trasu zachadzania, nezasiel do arealu na zastavku Bahylova, uz viac krat, ti ludia, ktori tam pracuju musia slapat dalsich 500metrov len preto, ze niekto nepozna trasu autobusu, smutne... a do arealu zavodu Ushin to iste, naco by zachadzal ked mu zahlasi U-shin areal...nevie, ze ma zachadzat je odpoved, tak nech sa naucia, ja sa tiez musim zodpovedat za vsetko co robim a mat argumenty, tak ake mate Vy, ze vynechaju 3 spoje X6 a ludia nestihaju do prace aze soferi nepoznaju trasy?
Velakrat soferi pomahaju, cakaju ludi na zastavke, su tolerantni, komunikuju normalne, nehadzem do jedneho vreca, ale dnes rano stacilo, minimalne nahradna doprava ked sa nieco deje, REAGUJTE NACO STE TAM?...a soferi nech sa naucia trasy!
Aktuálne skúšobna jazda na SNP. (Foto dokumentačné)
Prečo vlastne je na niektorých miestach uchytenie trolejového vedenia pevné a nie delta?
Reply on: myslavcan #82711:
Nebersimadohubykedneviesakojenatommojatabula 😛
Reply on: jakub.michvocik #82710:
Tošetrebapytactu: https://www.dpmk.sk/kontakty/napiste-nam/otazka
Reply on: jakub.michvocik #82710:
Ja sa chystám jednu dať 17.5. Dispecer má dve dať do konca marca, mi.v má čas do Silvestra a 110mat110 už mešká s tou na stanici 11 dní...
jakub.michvocik

jakub.michvocik

kedydatetie elektronicketabuleinformacnenazastavky,
cez kríženia v obluku 15, v priamom smere 20km/h
P.S. ...a aká je cez "srdcovky" na konci splietok?
Reply on: 381+383 #82706:
A cez koľajové križovatky je aká rýchlosť? Keďze v križovatke VSS sú výhybky ďalej pred križovatkou aj preto, aby nespomaľovali električku až v križovatke. (Tento účel som si doteraz vôbec neuvedomoval. :)) V priestore križovatky teda zostávajú iba koľajové križovatky.
Reply on: Granite01 #82705:
Tam je koľajová splietka, max. prejazdová rýchlosť do oboch smerov 15 km/h. Ostatné klasické výhybky - do rovného smeru 15 km/h, do odbočenia 10 km/h. Zjazdná výhybka z roviny 20 km/h, z odbočenia 10 km/h.
Reply on: PTKe #82700:
To je teda paradox, že kvôli nástupnej hrane nemôže byť splietka. O koľko by sa zväčšila medzera medzi hranou nástupišťa a električkou? 6-7cm? Hlavne, že pri zastávke v oblúku sú medzery omnoho väčšie. Pritom sa jedná o zastávku, ktorá sa má používať len výnimočne.
A to o výhybkách s pojazdnou rýchlosťou 10km/h - to je výborné. Ale na NO v smere od Astórie pravdepodobne je použitá výhybka s vyššou rýchlosťou, keďže električky tam mávajú aj vyššie rýchlosti?
Reply on: PTKe #82700:
+1 ďakujem za vysvetlenie podrobností. S tou hranou nástupišťa som si problém uvedomoval, ale nečakal som, že to vytvorí také striktné obmedzenie. Škoda. Tu vloženiu splietky zabráni nejakých +15 cm navyše od hrany a pritom v obratiskách na stanici a pri botanickej záhrade hrana nástupišťa odskakuje oveľa ďalej ako toto. Áno viem, priamy úsek koľaje a oblúk je niečo celkom iné...
Reply on: 110mat110 #82702:
už som to tu vysvetlil - s rozlíšením požadovaného signálu voľno pre električku, ktorá prichádza ku križovatke a na vjazde je výhybka - napr. zo smeru NO pred križovatkou Štúrova - Kuzmányho - Žižkova, či požaduje voľno smer Moldavská alebo doprava smer Kuzmányho. K otázke preferencie ED na NO - tam je zatiaľ tvrdá požiadavka dopravnej polície na koordináciu prejazdu AD v smere Štúrova - NO - Palackého.
Reply on: PTKe #82700:
Co znamena aktivna preferencia? Elektricka prefrci cez krizovatku bez zastavenia? alebo sa len vynechava jej cyklus az kym nejaka elektricka stoji na semafore?
Reply on: PTKe #82697:
Bude takto konečne riešená aj signalizácia v križovatke na Námestí osloboditeľov?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.