Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: solar #82012:
Preferencia pre električky je len pre vozidlá idúce od stanice, v opačnom smere je vypnutá. Čo je zlé, je zbytočný, extrémne dlhy signál voľno pre električku, až do 30 sekúnd. Postačoval by krátky 5 sekundový, a pre oba električkové smery. To by vôbec nenabúralo prevádzku automobilovej dopravy.
inak co si myslite o nastavení semaforu smerom od zastávky jakabov palác na palackého (semafor pri plavarni) kedze predtym tam sice boli zapchy ale nie také ako dnes - po tom co ho nastavili tak ze elektricky maju prednost, potom je tam meskanie autobusov, zapchy .. elektricky tam podla toho co som cital stratili 3 minuty..... a potom smerom k sudu od namestia su semafory bez prednosti cize je to take nic moc podla mna a za tie zapchy co su tam to nestoji
podla mna uz nastalo ved uz tam netreba nic testovat, a tazko podla porovnavat autobusy z roznej doby ved cim novsi autobus tak tym lepsi lebo technika ide dopredu podla mna, skor sa daju porovnavat autobusy z rovnakeho/priblizneho roku vyroby
Reply on: Podhradovčan #82009:
Fotka
Dnes som šiel s #5702 na linke 16 a všimol som si, že tam je namontovaná telka na strope, niečo také ako na Citelisoch. To je iba na skúšku ako pred niekoľkími rokmi na Tedomoch reklamné obrazovky alebo nastálo ❓
Reply on: mi.v #82004:
a ďalšia odpoveď od vodiča, čo začal krátko po skončení prevádzky ikarusov 280, zo starých vybral B952E, a z novších SOR a solaris, ktoré označil za rovnako dobré..../len tak ešte, tedom a citelis označil ako "nic moc"/...
Môj dedko pracoval v podniku od 1980 do 2010, začínal ešte na Karosách ŠM 11 a končil na Solarisoch, pritom si prešiel snaď všetkým čo v tých rokoch bolo v podniku mal pridelené 2x ŠMky funglovky IK 280 4023, 4089, 4203, následne 4302, 3501, 3528 za neho jednoznačne vyhral 15 metrový Solaris, konkrétne už II. generácie s motorom DAF, je pravda nemal si možnosť vyskúšať SORky avšak nemyslím že by to jeho názor ovplyvnilo
Reply on: mi.v #82004:
ďalšia odpoveď je od vodiča, čo jazdí 28 rokov, pridelenú mal B732, ikarus 415 a SU15 od nova až kým neprišli SORky a najlepší je prekvapivo SOR....
Reply on: mi.v #82004:
Stále sa divím, že nikto nič o Solarise. ?
Reply on: Iv #82003:
vďaka za názory... takže Tedom: 2, Karosa B941: 1, ostatné: 0
Reply on: mi.v #81993:
Odpoveď od vodiča čo si prešiel aj Ikarusmi a plynovými Karosami: najlepší by bol SOR nebyť tej strašnej sedačky vodiča, takže to vyhrala Karosa B 941...
Reply on: mi.v #82001:
Nuž keď ťa to tak zaujíma, ja som v podniku zažil ako najstaršie vozy Solarisy, za mňa odpoveď je tiež Tedom. Po službe si síce hluchý ako peň, ale stále sa robí lepšie než na tom stodverovom kráme. Šľapneš na plyn, ideš, šľapneš na brzdu, úplne hebučko zastavíš, nevylamuješ krk keď sleduješ späťáky... Ak chceš dopodrobna, ozvi sa na mejl, tu sme asi trocha mimo.
Reply on: Alco #82000:
Nie som vodič autobusu. "Tedom" je odpoveď od jedného veterána DPMK (od Ikarusu po elektrobus). Môžete pridať aj iné odpovede, to bol jeho názor.
Reply on: mi.v #81999:
Jazdil si na ňom?
Reply on: mi.v #81993:
Tedom.
Reply on: veteran #81996:
...ja o ničom neviem, som tu len riaditeľ...
Reply on: 110mat110 #81995:
Primátor odmieta, že by bol DPMK pred kolapsom: To sú demagogické informácie. Keby bol pred kolapsom, tak o tom už dávno vieme, generálny riaditeľ nám nič také neavizoval.

? ? ?
Reply on: monoblok #81989:
Popradská končí ešte nižšie, pri Amfiku... križovatka s Triedou SNP, tam je miesta dosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.