Hlavne nechapem, preco sa Komenskeho uzavrela cela naraz, ked aj tak nie je tolko kapacit, aby sa makalo na celej dlzke naraz. Mali zavriet polovicu, tu dokoncit, sup zavriem druhu dokoncim a hotovo. Nie, tu sa zavrie BN v zime, kedy sa nemoze pracovat, aby sa o par mesiacov na to zavrela aj cela Komenskeho a sposobilo to solidny kolaps. Navyse vobec sa na tu vyluku nepripravili obchadzky uz aspon den vopred, aby sa na to dokazali miestny pripravit. A vrchol je ta super zastavka na Cs Armady ZC, tam to doslova zavana pruserom, ked ludia stoja na ceste a cakaju na autobus ?
veteran
Navigácia zo zrušených zastávok na náhradné nehrozí. Kto by to už len robil...
Pritom náznaky zlepšenia boli v roku 2015, ale po pár týždňoch sa "záhadne" vytratili. Hrozne by ma zaujímalo, prečo tu teda nevidíme vyradené veľkoformátové dopravné značky prelepené veľkými výlukovými a navigačnými oznamami, čo bolo označené, citujem, ako "výborný nápad".
Ďalšia vec: Podnik sa vraj mal s trasami liniek NAD zobudiť príliš neskoro. A už vôbec nemal súhlasiť s paralelným odstavením Komenského a Němcovej ulice. Len to by sa bolo treba postaviť na zadné a vysvetliť mestu, že to proste nejde, že v prvom rade nie sú autobusy a vodiči na kavlitnú a adekvátnu náhradu električiek. Ale nie. Oni si budú pekne slabúčko hryzkať, zosmolia paškvíl podobný súčasnému stavu a popri tom ešte aj vyparazitujú iné linky. A keby aspoň tento paškvil fungoval. Hneď prvý deň niet čo vypraviť, tak tam pošleme krúžiť zálohu (jednu sme si pre istotu už dávnejšie zrušili) a spásonosný elektrobus. Lebo elektrobus s malou kapacitou a výdržou je presne to pravé vozidlo na sanáciu výpadkov ED! ?
A potom sa zistí, že ubúdajú cestujúci. Naozaj šokujúce. #NemámeKohoVoziť