Reply on: Bjorn #80927:
Vďaka, už chápem s tou X7. Bol som v tom, že X7 na Autocampingu (ďalej len ATC) zastavovať nebude. Oznam DPMK na http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/dopravne-obmedzenia-pocas-modernizacie-elektrickovej-trate-v-krizovatke-vss.html si v tomto odporuje. Všimnite si, že tam je trasa X7 popísaná tak, akoby na ATC nezastavovala, ale pritom v trase X9 a XR2 prestup na X7 je. Takže pozrel som si X7 a počítal som s tým, že na ATC bude iba X4 a X9. Prestup na hrane by, pravda, platil iba pre ne – nie pre X7.@5: Aj na Levočskej sa dá v rovnakých kombináciách. Takže prestup na hrane je vyriešený dokonca vrátane kapacitnej zálohy v podobe dvoch po sebe nasledujúcich zastávok. Sme my to pokrokové mesto!

? Chcem "POĎAKOVAŤ" Národnej diaľničnej spoločnosti za zrušenie možnosti električkového kruháča VSS (ktorý DPMK pôvodne žiadal) i zatiaľ existujúcej rozraďovacej koľaje. V smere z Jazera bude chýbať.
cedin
a) robila sa Havlíčkova, zavretá bola celá Komenského -- teraz sa ide robiť Komenského...;
b) robil sa stará športová hala - amfiteáter, ale nie všetko - teraz sa ide robiť odznova...;
c) robili sa amfiteáter a pavilón, zavretá bola celá SNP -- teraz sa ide robiť SNP...;
d) robila sa Bardejovská, ale nie všetko - teraz sa ide robiť odznova...
Ale ja by som až tak nenadával, porucha asi nebude v Košiciach.
Je to síce blbé, ale najpravdepodobnejšie je to preto, že keď sa chystala MEU, ešte sa nevedelo, či a za koľko bude MET (všetko sú to europeniaze) - takže sa zvolilo urobiť aspoň najhorľavejšie body (križovatky a slučky).
Rovnaký prípad bude asi aj VSS versus Jazero a Barca. V čase prípravy MET sa asi nevedelo (a možno dodnes nevie), či vôbec a ak, tak aké pokračovanie MET ešte bude.
Po boji je ľahké byť generálom, ale ja by som nechcel byť v koži toho, kto má povedať, že čo treba pri najbližšej stavbe zrekonštruovať a pritom nevie, že či to bude mať aj nejaké pokračovanie...