Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bjorn #80534:
Práve v meste, preslávenom jedinou pravidelnou prevádzkou 3 x T3 v ex-ČSSR by bol problém radiť LF2 do dvojíc?
Reply on: myslavcan #80530:
Ale na blbom mieste. Proste poschodový autobus je bezbariérový a T6 alebo KT8 "original" rozhodne nie.
Reply on: LUKYmhd #80533:
Luky ty veríš že sa to časom zmení? Ty nebývaš v KE však? Títo priblblí a neschopný ďalšieho rozvoja pracovníci v nemenovanej firme sú schopný vidieť len záujmy svojej peňaženky. Hanba!!!
Reply on: LUKYmhd #80533:
Interval je zas iná vec. Aj to, že na tebou uvedené linky sa nehodia "nové" Variá, lebo sú príliš malé. Ale čo si Košičania zvolili... Tak v tom sa budú voziť.
Reply on: Bjorn #80525:
Ano bol som aj vo Viedni aj v Budapesti aj v Prahe a vsade jazdia aj vysoke ale aj vela nizkych vozidiel a su tam ovela hustejsie intervaly ako tu cize tam nizky voz pride kazdu chvilu zatial co tu napr L6 a L9 cez pracovne dni ledva raz za hodinu. No verim ze sa to zmeni k lepsiemu casom.
Reply on: veteran #80531:
To sú rozličné pohľady na tú istú vec. Ja sa pýtam, akým právom DP porušuje podmienky prepravy, keď na linku, ktorá má byť obsadená kĺbovým vozidlom pošle vozidlo štandardnej dĺžky ? A v tomto prípade ma vôbec nezaujíma, či to je Tedom alebo SOR alebo pre mňa za mňa eŠeMka ? Pre mňa je dôležité to, či sa jednak do vozidla vojdem a aj aké také pohodlie, tym myslím, necestovať ako v sardinkárni. A keď sa to stane raz, že príde na linke malý voz ako záloha, to sa stane, ale skutočne je ťažké akceptovať, ak je malé vozidlo do danej kĺbovej služby vypravené. A keď to nie je "trolejbus" tak to je iná linka. Dnes behá nejaký Tedom na 17tke, a ja len opäť pripomeniem, že nám v garáži stojí niekoľko nevyužitých KĹBOVÝCH trolejbusov, ktoré keby jazdili na svojich službách, tak by uvoľnili opäť KĹBOVÉ autobusy, a tie KĹBOVÉ autobusy by mohli jazdiť v službách kde ten KĹBOVÝ autobus chýba. A všetci vieme, že to nie je jednorázová záležitosť. A či je vozidlo prehnité alebo polámané, už nesúdim, viem však, že v posledných 5-6 rokoch prešlo viacero trolejbusov väčšími opravami, a teda minimalne 4 až 5 kĺbakov by mohlo pohodlnne bez problémov jazdiť. A dristy o ekonomike prevádzky si nechajte, ako cestujúceho ma to skutočne nemusí trápiť, lebo za cestovné si platím, a nedostávam za to službu, za ktorú si platím.
Reply on: rpopo #80527:
Riešite tu dôsledky, nie príčinu. Posielať von zhnitý kĺbový trolejbus a polámaný tedom, to je prášť jak uhoď. Akurát do jedného vieš natrepať viac ľudí.
Reply on: S499.1023 #80523:
Môj príspevok bol plný irónie ?
Reply on: Corey #80524:
#5750: Montana Steakhouse Hotel Yasmin
Reply on: S499.1023 #80526:
To záleží na tom, nakoľko tu možno hovoriť o priamej úmere. Je to určite dosť individuálne, nie všade musí byť pomer týchto nákladov a celkového rozpočtu rovnaký.
Reply on: Yogi616 #80520:
Ku koncu boli malé vozy skôr záležitosťou nočných služieb, nakoľko klbakov bol dostatok. To nič nemení na tom, že v DP stojí mnoho schopných kĺbových trolejbusov, a keď nemajú dosť kĺbakov, tak nás nechávajú tlačiť sa v tych skaratych plynovych komorách... kde sa stala chyba ? Do toho male vozy neťahaj. 😉
Reply on: Bjorn #80525:
Keď sa jedná o menšie mesto, má aj adekvátne menej peňazí (ak to nie je Monte Carlo alebo Bern).
Reply on: LUKYmhd #80521:
Bol si v nejakom inom meste, ako v Košiciach? Viedeň, Budapešť, Praha, všade jazdia nové, ale aj 30 a viacročné električky. Aj v porovnateľne veľkých mestách v ČR, nie len v metropolách. Mimochodom, keď sa jedná o menšie mesto, znamená to zároveň, že obnova vozidlového parku je výrazne menej finančne náročná. Nemyslíš?
Nejaka nova CVR na NB 12 city.Ev.c.som si nevsimol nakolko bola daleko,videna na L16
Reply on: myslavcan #80522:
Čo do toho motáš poschodové autobusy, do tých sa nedá nastúpiť bezbariérovo?
Reply on: LUKYmhd #80521:
Hanba aj Viedni, že tam bežne jazdia aj oveľa staršie vysokopodlažné vozy ako u nás a totálne najväčšia hanba všetkým mestám na čele s Londýnom, kde jazdia dokonca poschodové autobusy, chudáci tí ľudia, čo sa musia po schodoch trepať až na poschodie...
Reply on: KVKV #80509:
Nato že su nizkopodlazne hoci aj čiastočne je hanba ze tu v roku 2016 jazdia este stare KT a T6 ine mesta hoci aj mensie alebo podobne ako Košice /napr. Miskolc/ uý ma krasne nove klbove nizkopodlazne električky a u nas tu stale strašia stare KT.
Reply on: rpopo #80518:
veľmi často sa už stávalo, že ti prišla malá 14TrM na 71 či 72, takže tlačiť si sa musel tak či tak
Reply on: Troll #80517:
Keby sa aspon udrzal stav v akom TD skoncila bolo by fajn. Keby sa nakupilo par novych trolikov, bolo by fajn... Keby... Keby...

Jasne, ze aktualne ked mame mozno 5 (asi aj to prehanam) prevadzkyschopnych trolejbusov ktorym este hrdza neprezrala podlahu, neni sanca nieco spravit
Spasilo. Už len keby som sa nemusel tlačiť v malom skaratom Tedome ale pride mi klbovy trolejbus... Ale to pochopiš, až raz koncom júna, keď sú najväčšie horúčavy pôjdeš Tedomom na 71tke 🙂
#kedymestokošicedostanekonečnerozum?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.