ten vybuch smiechu na konci ,ze PhDr. sudruzka Misska ? jej by sa hodila skor postava Marfusi z Mrazika, taka kosicka Marfusa ? zda sa ze si este uzijeme kopec "srandy" ..ozaj kym sa oni zdohadaju a dokopu k tomu akoze nakupu resp obmene vozoveho parku vecne odsuvanych trolejbusov ,uz ani eurofondy samotne nebudu k dispozicii..
....46 ekologických električiek Vario LF2plus..... Z toho mi vyplýva, že akékoľvek električky iných typov a výrobcov sú neekologické!!! ?
Chceme pripomenúť, že Košice boli prvým slovenským mestom, ktoré na jeseň 2014 začalo v MHD prevádzkovať tieto vysoko ekologické dopravné prostriedky... Komu to chcú pripomenúť? Visoko yntelygentnim ovciam na salaši? ?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Likvidace existujících trolejbusových provozů lze proto považovat za projev nezměrné hlouposti, avšak samotný akt likvidace za to nemůže, neboť je jen důsledkem rozhodnutí lidí. Právě u nich je proto zapotřebí po prameni hlouposti pátrat.
Text: Libor Hinčica, ČSL DOPRAVÁK
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Trolejbusy v Košiciach jazdia na dvoch linkách, ktorých dĺžka je 13,1 km a v roku 2015 predstavoval podiel tejto trakcie na celkových dopravných výkonoch len 0,4%" ?
Alebo taká zastávka Radnica Starého mesta, smer Hlavná pošta. Na obrubu nástupišťa použili prasknutú tvárnicu. Potom sa to prepieralo v novinách, tak to šli „opraviť“. Prasklinu poobtierali zvonku betónom, aby nebolo vidieť. Už je ju vidieť znova ?
Asfalty sú u nás kapitola sama o sebe. Tie dlažby ako také, čo sa týka použitého materiálu problematické nebudú, pokládka je však neodborná a podklad zle urobený lebo to sadá. Tiež neviem prečo projektant navrhol pokládku dlažby do koľaje v pozdĺžnom smere (pritom na takom Nám. MMM - Hviezdoslavova je to v priečnom smere), keď im potom vznikli v oblúkoch kadejaké patvary na okrajoch urobené z tenučkých odrezkov, aby im to dajako vyšlo...
V takom centre Miskolca to vyriešili elegantne, liaty betón a otlačená štruktúta dlažby do toho. Na prvý pohľad ani nevidno, že to nie je dlažba a je to praktické a trvácne. ?
ved o to prave ide o samotne zle resp nevhodne pouzitie materialov.. treba sa pozriet aky asfalt ci dlazbu pouzivaju krajiny EU na zapad od nas pri vystavbe el.trati ci ciest v mestach..co tam do tej zmesi davaju ake zlozky- neverim ze odbornici na slovo vzati stavbari resp fachmani v remesle nepoznaju zlozenie tychto asfaltov ci typy dlazieb ake by sa mali na takyto ucel pouzit.. a ake my davame na tieto rekonstrukcie.. samotne podlozie nevynimajuc.. ved ked idete do tychto zapadnych EU krajin a si to vsimnete, okamzite vam to udrie do oci-to je rozdiel jak nebe a dudy.. takyto asfalt ci dlazba co tam nacapali duhacki amateri(ale zial aj eurovia) tam absolutne nema co robit..
Trafil klinec! Ono mi to pripomína už od začiatku sfušované dlažby a povrchy na Hlavnej a priľahlých uliciach, roky ich nekonečných "opráv" s efektom nulovým, vyhadzovanie peňazí von oknom. U IKD to päť rokov budú musieť šolíchať a potom to môžu vyhodiť všetko preč a nakydať tam lacný asfalt...
S trojsedadlom vzadu a 2+1 jazdia dodnes v Moste/Litvínove. V Prahe a v Bratislave sa odstraňovalo trojsedadlo, sedenie 2+1 ostávalo až do konca aj v Bratislave, aj v Prahe. Akurát v Bratislave sa zo všetkých T3/K2 odstraňovalo prvé sedadlo v smere jazdy na pravej strane, lebo tam je miesto pre kočík.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023