v cene listka je zahrnuta aj pesia turistika (v pripade prestupov medzi nocakmi na NO, alebo napr. presun zo stanice na Jakabov palac), a adrenalinovy priplatok (to sa tyka tych prestupov, pretoze spoje sa v pripade meskania necakaju)
Ako môže jazdiť skoro? No tak, že denná doprava končí príliš skoro. Existujú predsa prevádzky MHD, ktoré ťahajú dennú dopravu do polnoci, v silné dni dokonca aj cez polnoc (čiastočne).
A ceny lístkov... V Košiciach si zrejme poniektorí myslia, že nočná doprava je nejaká extra služba. A to pravda nie je. V súčasnej ponuke je to akurát extra zlá služba, inak mi podobne, ako v prípade dennej dopravy, príde taký istý vodič (tiež človek) s takým istým dopravným prostriedkom (tiež autobus).
Je to odbočka do garáží/skladov Vrchného vedenia, pravdepodobne tam parkovali staršie trolejové veže, niekde na staršej fotke z výpravnej haly bola jedna taká zaznamenaná.
Nocna doprava ma plynulo nadvazovat na koniec dennej, takze netusim, ako moze jazdit skoro. Dalsia vec je, ze malokto tusi, preco listok v noci stoji 90c, ked sa traja zlozia, tak to maju rovnako ako taxik.
Môžeš si nájsť aj inú robotu. Dochádzať niekam denne na štvrtú ráno a brať za to takú almužnu, že nemáš 60 evri mesačne na taxík, na to by som sa vykašľal.
Nočná doprava v Košiciach je v chorom stave už dlhodobo. Hodiny, v ktorých je ponúkaná, sú prehnané (začína príliš skoro) a vo všeobecnosti je ponúkaná v neatraktívnych trasách a intervaloch. Ukážkový začarovaný kruh typu „zlé intervaly => nízky záujem => zrušme to“ (nie prvý v Košiciach).
Nočný spoj o 4:15 nejde preto, že viac ľudí potrebuje byť na stanici pred štvrtou, keďže idú na R600. Leo zavádza svoj vlak až od nedele, kľudne môže s DPMK začať rokovať o prípojoch k týmto jeho novým spojom.
V pondelok prideme do Košíc o 04:03h vlak LEO. Prečo nejde nočný spoj o 04:15h? Vlak Leo odchádza o 04:45h z KE do Prahy. Ja bývam na furči a nechodí autobus Linka 17 okolo 04:20h na stanicu? Ani nočný spoj nechodí!! ?
Tým, že získa pozemky a sa zvýši základné imanie, tak sa akurát číselne znížia ekonomické ukazovatele finančného stavu podniku. Nič viac. Takže tento krok nemožno chápať nijako inak než tak, že niekto, kto požičal DPMK, si práve na tieto pozemky robí zálusk. Aj keby mal DPMK vo vlastníctve vozovňu už pred zobratím si ostatných úverov, tak by aj tak bol značne preúverovaný-
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mi.v
Bolo vo vozovni viac takých koľají, ktoré sa prestali používať a zrušili sa?